خانه / اخبار / دوچرخه باری الکتریکی فارادی

دوچرخه باری الکتریکی فارادی

ترجمه شده توسط: فرزانه نعمتی

دوچرخه های فارادی” ساخت سانفرانسیسکو، متعلق به شرکت جدیدی هستند که وظیفه آن انتقال خلاقیت و طراحی است. دوچرخه باری فارادی، اولین مدل تولیدی آنها محسوب شده و اولین دوچرخه باری متحرک الکتریکی است که برای مسافران، علاقه مندان به دوچرخه سواری و افرادی با ترس از ارتفاع ساخته شده است. ما می توانیم با استفاده از باتری های لیتیومی موجود در بدنه، دوچرخه های شهری مرغوب و زیبا را به وسیله ای راحت تبدیل کرده و به سهولت سوار آنها شویم.


بخش وضعیت تقویت کننده دارای یک پدال فعال است که از سختی های روزانه بالا رفتن از سراشیبی های تند می کاهد. همچنین، این دوچرخه دارای یک سری سنسور توکار است که میزان استفاده از پدال را ارزیابی کرده و ضربه پا را از طریق موتور الکتریکی هماهنگ می کند.


این دوچرخه الکتریکی، از افزایش شدید زاویه شیب، یا برای فرمان حرکت استفاده کرده یا آن را ذخیره می کند و از چراغهای LED پر نور جلو و عقب نیز برای ایمنی بیشتر در شب بهره می گیرد. باتری های این دوچرخه، با اتصال به خروجی استاندارد، در کمتر از یک ساعت به طور کامل شارژ شده و با فشار پدال، برای پیمودن مسافت ۲۰-۱۵ کیلومتر کافیست. وجود یک سری تزئینات کنده کاری شده لیزری، گلگیرهای چوبی و محافظ های زنجیری آلومینیومی نشان دهنده این است که از نو خلق کردن شکل یک دوچرخه الکتریکی به مهارت کافی نیاز دارد.
برای اطلاعات بیشتر به اینجا رجوع کنید
منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

رونمایی از دوچرخه هایبرید BISON

ارسال کننده خبر: فاطمه جوانمردی دوچرخه هایبرید BISON طراحی و ساخته شده توسط : سام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *