خانه / گزارش اختصاصی / گزارش ویدئویی نشست پاییزه گفتمان تفکر دیزاین

گزارش ویدئویی نشست پاییزه گفتمان تفکر دیزاین

اولین نشست از سلسله نشست های گفتمان تفکر دیزاین ، روز دوشنبه ۲۲ آبان با استقبال و حضور علاقه مندان و فعالین این حوزه در خانه هنرمندان تهران برگزار شد. در این نشست طبق اعلام قبلی ۴ سخنرانی و یک برنامه گفتگو محور برگزار گردید. در بخش سخنرانی ها آقایان دکتر محمد منصور فلامکی – معمار، دکتر علیرضا اژدری – طراح صنعتی، صالح برادران امینی – طراح خدمات و تورج صابریوند – دیزاینر به بیان دیدگاه های خود در این حوزه پرداختند.

این سلسله نشست ها سعى بر آن خواهد داشت که اندیشمندان، فرهیختگان، استادان و دانشجویان رشته هاى مرتبط با تفکر دیزاین را در زیر یک سقف گرد هم آورد تا در راستاى سیاست هاى راهبردى توانمد سازى بدنه کارشناسى و تخصصى کشور امکان تعامل هاى سازنده میان رشته اى بین گروه هاى مرتبط با مقوله دیزاین را فراهم سازد .

در ادامه ویدئوی سخنرانی سخنرانان را می توانید مشاهده نمایید.

 

سخنرانی صالح برادران امینی

سخنرانی تورج صابری وند

سخنرانی دکتر محمد منصور فلامکی

سخنرانی دکتر اژدری

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

دوره جامع طراحی محصول آکادمی یوزراکس

چهارمین دوره جامع طراحی محصول آکادمی یوزراکس

پس از سه تجربه موفق در برگزاری دوره آنلاین طراحی محصول  آکادمی یوزراکس اقدام به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *