خانه / اخبار / دوچرخه مخصوص آموزش دوچرخه سواری کودکان

دوچرخه مخصوص آموزش دوچرخه سواری کودکان

دوچرخه کودکانه Jyrobike در اولین نگاه مثل یک جادوی کوچک می ماند: آن را یک هل کوچک بدهید، و آن به خودی خود راه افتاده و کاملا مستقیم و استوار حرکت می‌کند. راز این قضیه دیسکی است که داخل قاب چرخ جلو قرار داده شده است و به سرعت می چرخد و از نیروهای gyroscopic استفاده کرده تا تعادل خود را حفظ کند.

اغلب کسانیکه دوچرخه سواری‌ را آموخته اند، روزهایی را به یاد می‌‌آورند که پدرو مادرشان چرخ‌های کمکی‌ را به دوچرخه کوچکشان وصل می کردند و پس از چند روز یا چند ساعت تمرین بالاخره این چرخ‌ها را جدا کرده و کودکان با دلهره و کمک والدین خود شروع به دوچرخه سواری‌ بدون کمک می کردند. اما این دوچرخه این اعتماد به نفس را به کودکان می دهد که از ابتدا و بدون کمک، خودشان دوچرخه سواری‌ را یاد بگیرند. البته اگر کودک خیلی‌ به سمت جلو خم شود دوچرخه از بالانس خارج خواهد شد.

چرخه‌های کمکی،‌ کودک را به خود وابسته می کنند، به محض اینکه جدا می شوند کودک خواهد افتاد و این در حالی‌ است که کودکان ممکن است عادت‌های بعدی را در حین استفاده از آنها پیدا کرده باشند. اما این دیسک gyroscopic سه تنظیم بندی دارد. یک دوچرخه سوار تازه کار می تواند به مرور میزان وابستگی خود را به آن کاهش داده و در نهایت وقتی‌ که کاملا تجربه کافی‌ به دست آورد این دیسک را از چرخ جلو خارج کند.

طراحان همچنین سعی‌ کردند که این دوچرخه سرگرم کننده باشد، و چند نوع صدای از پیش طراحی شده را به این چرخ اضافه کرده اند مثل صدای دایناسور. استفاده از این عامل سرگرم کننده روش دیگری است که به کودکان اعتماد به نفس کافی‌ را می دهد که زود تر دوچرخه سواری‌ را بیاموزند و اشتیاق و انگیزه کافی‌ داشته باشند.

این شرکت قصد دارد که در سال آینده، مدلی‌ از این دوچرخه را برای بزرگسلان به بازار عرضه نماید. این دوچرخه برای کسانی‌ خواهد بود که به سختی می تواند تعادل خود را بر روی دوچرخه برقرار کنند. این شرکت در حال حاضر در مرحله تحقیق و همکاری با دولت هلند است جائی‌ که ۷۰% افتادن‌ها در اثر افتادن از روی دوچرخه می‌باشد.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

چگونه یک مدیر موفق باشیم؟

چگونه یک مدیر موفق باشیم؟

مدیر موفق بودن مانند فلوت زدن یا انتخاب ظرف مناسب برای باقیمانده‌ی غذا یک مهارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *