خانه / گزارشگر طراحی صنعتی

گزارشگر طراحی صنعتی

گزارشگر طراحی صنعتی از بدو شروع، محور اصلی فعالیت خود را اطلاع رسانی به مخاطبان قرار داده تا بتواند بنحو مطلوبی سطح آگاهی و ایجاد فرصت یکسان برای کسب آگاهی تمامی اقشار علاقه مند به حوزه دیزاین را افزایش دهد. این موسسه در تلاش است تا با توسعه فعالیت های خود، این وبسایت را به مرجع کاملی برای استفاده تمام طراحان ایرانی، تبدیل کند.

در این پایگاه مطالب ضروری و مورد نیاز بسیاری از طراحان ایرانی را در قالب یک مرجع به نام جعبه دانش قرار می­ دهد و این اطلاعات را در اسرع وقت بروز و افزایش خواهد داد. در این بخش سعی می شود تا منابع مهمی چون معرفی دانشگاه های طراحی – سایت ها – نرم افزارها – کتب – استانداردهای مفید و غیره گنجانده شود تا طراحان و کاربران بتوانند تا حد امکان کلیه نیازهای خود را از این راه مرتفع نمایند.

بدون شک همراهی و همکاری شما عزیزان در ترجمه و تهیه اخبار، مقالات و برگزاری رویدادهای طراحی صنعتی ما را در ارائه هرچه بهتر خدمات یاری خواهد رساند. از شما دعوت می کنیم که به جمع گزارشگران طراحی صنعتی بپیوندید و از امکاناتی که برای شما به عنوان گزارشگر ویژه در نظر گرفته شده است استفاده نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق تلگرام با شماره ۰۹۳۶۷۰۰۴۲۷۲ در ارتباط باشید.

برای عضویت به عنوان گزارشگر فرم زیر را تکمیل و منتظر تماس کارشناسان سایت باشید.

لطفا صبر کنید