خانه / اخبار / تایرهای جدید میشلن

تایرهای جدید میشلن

تایر‌های جدید میشلن که به خودی خود بهبود می یابند، عدم پنچری را تضمین می نمایند.
این لاستیک داخلی‌ تایر‌ دوچرخه، از فشار هوا استفاده می کند تا سوراخ‌ها را فشرده و آنها را بسته نگاه دارد و از نظر عملکرد تمام تایر‌های دیگر میشلن را پشت سر می گذارد.
لاستیک‌های دوچرخه همواره باید به حد کافی‌ باد داشته باشند تا یک سواری مطمئن و قوی را برای سوارکار خود فراهم بیاورند. اما زمانی‌ که این چرخ‌ها پنچر می شوند، همین فشار باد داخلی باعث می شود که سوراخ گشاد تر شود، حتی زمانی‌ که این سوراخ‌ها با مواد عایق بندی پوشانده می شوند، این اتفاق رخ می دهد.


خط جدید لاستیک‌های داخلی Pro Tek Max میشلن با استفاده از یک طراحی پیشرو این مشکل را برطرف می نمایند: فشار هوای داخلی‌ در واقع باعث بسته شدن سوراخ می شود، به جای اینکه آن را گشاد تر کند.
گودی‌های متراکم کننده هوا بر روی سطح این لاستیک‌ها باعث می شود که فشار هوای داخلی‌ سوراخ را فشرده و در نهایت منجر به بسته شدن آن شود.


کمپانی میشلن در کنار این نوآوری بزرگ همچنین پاسخی برای یک مشکل دیگر مربوط به لاستیک‌های داخلی‌ می‌یابد. تعویض این لاستیک‌های داخلی امری بسیار عذاب آور و دشوار است. لاستیک‌های رایج که دارای مقطع دایره ای‌ می باشند به راحتی‌ پیچ می خورند، مخصوصا وقتی‌ که شما تلاش می‌کنید که آنها را در رینگ دوچرخه جا‌ بندازید.‌اما لاستیک‌های Pro Tek Max یک سطح مقطع مربعی دارند، بنابرین جا انداختن آنها به مراتب ساده تر می شود.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

گزارش اختصاصی از رونمایی BISON – طراحی شده توسط سام انطیقه چیان

The unveiling of the BISON bicycle-Designed by Sam Antiqechian تهیه گزارش: زهرا مهدوی مراسم رونمایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *