خانه / گزارش اختصاصی / گزارش پشت صحنه برنامه تلویزیونی خلاف جهت

گزارش پشت صحنه برنامه تلویزیونی خلاف جهت

ساعت ۱۸ تا ۲۲ شامگاه یکشنبه ۳ مهر ماه ۱۳۹۰، تلاش مسئولان برنامه، برای آماده سازی فضا و امکانات در جهت هرچه بهتر شدن این برنامه.

در این برنامه، که به گفته تهیه کننده آن “میثم بهزادی” با کمترین امکانات مالی و حمایتی در حال اجراست، سعی می شود تا چهره و نمود طراحی صنعتی را در بین عموم، به نحو مطلوبی ترویج دهد.

محتوای این برنامه با حضور تماشاگران معنا می یابد، لذا فارغ از هرگونه جهت گیری، حضور در این برنامه هم تجربه متفاوتی برای طراحان است و هم دیدار از نزدیک افرادی است که شاید تابحال بیشتر اسم آنها را شنیده ایم . فضایی برای دوستی های بیشتر.

طرح این برنامه بگونه ای برنامه ریزی شده که می بایستی مخاطبان در کنار مجری و میهمان برنامه حضور یابند و به نوعی با میهمان و مجری دارای تعامل می باشند، تا فضای فعال و هیجان انگیزتری بوجود آورند (مشابه برنامه Top Gear در شبکه BBC).

این برنامه طبق برنامه ریزی های اولیه قرار است در ۱۳ قسمت (و در صورت استقبال بیشتر) از شبکه ۳ (شبکه سوم سیما) پخش گردد.

طبق هماهنگی های صورت گرفته حضور ایمان مقصودی، کیوان نادری، فرزاد برخورداری، آلن پتروسیان، احسان خزائی در این برنامه قطعی است که البته با افراد دیگری نیز (از رشته های دیگر) برای حضور، هماهنگی اولیه صورت گرفته است.

با توجه به اینکه حرکت های جدیدی که در جهت معرفی رشته طراحی صنعتی در گوشه و کنار در حال انجام است، نیازمند پشتیبانی ما بعنوان بخشی از این جامعه می باشد، لذا از کلیه شما دوستان دعوت بعمل می آید تا با شرکت در این برنامه همگام با دیگر دوستان، قدمی در جهت پیشبرد و اعتلای جامعه طراحی برداریم.

ضبط این برنامه در هفته اول مهرماه ۱۳۹۰ هر شب در محل سفارت سابق امریکا (خیابان طالقانی)،درب مقابل بانک اقتصاد نوین، از ساعت ۱۸ تا ۲۲ صورت می گیرد.

به منظور حضور در برنامه برای هماهنگی به شماره ۰۹۳۶۶۶۰۹۶۵۴(آقای مسیح اشعری مسئول هماهنگی ) یک sms با متن design ارسال فرمایید.( حضور برای عموم هنرمندان و هنردوستان آزاد است. )

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

تشریح جزئیات برنامه تلویزیونی خلاف جهت

ارسال شده توسط: کیوان کسایی در مصاحبه با میثم بهزادی (مخترع و طراح) طراح و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *