خانه / اخبار / نمایشگاه تجاری CES 2017

نمایشگاه تجاری CES 2017

Sleep Number ۳۶۰ تختخواب خودکار قابل تنظیمی است که با ایجاد شرایط راحت برای خواب خروپف را متوقف می کند.


CES 2017: در نمایشگاه تجاری CES 2017 در لاس وگاس، از Sleep Number ۳۶۰ تختخواب هوشمندی پرده برداری شد که مستقیما حس می کند که در چه وضعیتی شخص راحت تر است و بطور خودکار وضعیت تخت را بحالتی در می آورد که هر دو کاربر در طول شب کاملا راحت بخوابند. ارتقای تکنولوژی Sleep IQ، آخرین پیشرفت در بیومتریک ردیاب خواب، تختخواب را بشکلی که ما می خوابیم تغییر شکل میدهد تا خواب بهتری داشته باشیم و در نتیجه سلامت ما بهبود پیدا کند. این تکنولوژی در هر دو تشک و پایه های قابل تنظیم زیر آنها جاسازی شده تا آین محصول کاملا هوشمند را قادر سازد که تجربه ای کامل را بهمراه راحتی استثنائی در اختیار ما قرار دهد.

تختخواب هوشمند به یک برنامه بنام Sleeper بر روی تلفن هوشمند متصل می شود تا خواب ما را تجزیه و تحلیل کند.


شلی ایباچ رئیس و مدیر اجرایی Select Comfort تختخواب هوشمندSleep Number ۳۶۰ می گوید: ما بسیار هیجان زده هستیم که آینده خوابیدن را روشن کنیم. خواب باکیفیت یک شب عالی، برای سلامت ذهن، جسم و روح ضروری است. مصرف کنندگان بسیار خوشحالند که تختخواب هوشمندSleep Number ۳۶۰ در طول شب بطور اتوماتیک خود را تنظیم می کند تا اطمینان حاصل شود که بهترین شرایط خواب را برای آنها فراهم آورد.

تشکها برای هر فرد بطور جداگانه تنظیم می شود. بعنوان یکی از ویژگیهای قابل توجه این تختخواب هوشمند باید گفت که فناوری تنظیم خودکار بوسیله هوای این تختخواب پاسخگوی شرایط خواب است و خود را با وضعیت راحت برای هر یک از کابرها بطورجداگانه منطبق می کند. در هنگام خواب، دو حفره هوا به آرامی به فرم پشت، پهلو یا شکم فرد تغییر شکل می یابند. علاوه بر این، این تخت هوشمند امکان اتصال به یک ردیاب خروپف را هم دارد که همزمان به یک شرایط بدنی مناسب تنظیم می شود تا از خروپف جلوگیری کند. بعلاوه این تختخواب، هوشمندانه شرایط بهتر را برای کاربر در زمان خواب فراهم می کند. مثلا رختخواب را بطور اتوماتیک با دمای مناسب گرم می کند تا کاربرها سریعتر بخواب بروند. و در آخر اینکه تخت هوشمند اطلاعات شخصی بیشتری از کاربر را فرا می گیرد، تختخواب هوشمند درمی یابد که شخص کاربر چه وقت می خواهد از خواب بیدار شود و در آن همان زمان، وقتی که در سبکترین مرحله خواب است او را بیدار می کند.


شکل تشک بطور خودکار تغیر می کند تا برای کاربر شرایط بدنی ایده آل را فراهم آورد.

در نمایشگاه CES 2017 که از سوم تا هشتم ژانویه در لاس وگاس برپا بود، تختخواب هوشمند Sleep Number ۳۶۰ عنوان افتخارآمیز “بهترین خلاقیت در زمینه لوازم خانگی” را دریافت کرد. علاوه بر آن این محصول در دو دسته دیگر بعنوان نماد خانه هوشمند و همینطورتکنولوژی جاسازی شده نامگذاری شد.

تختخواب خروپف را حس می کند و وضعیت کاربر را بشکلی تنظیم می کند که راه بینی او باز شود. احساس گرمای رختخواب، به کاربر کمک می کند که سریعتر به خواب برود.

تختخواب هوشمند سطح تندرستی شخص را بالا میبرد چرا که کیفیت خواب او بهتر شده است.

 

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

تخت خواب مدولار بانکی

مارک نیوسن، طراح استرالیایی الاصل ساکن لندن همواره با آثار و طرح های خود فراتر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *