خانه / اخبار / نرم افزار جدید iPad برای Design Museum Collection

نرم افزار جدید iPad برای Design Museum Collection

موزه طراحی انگلستان Design Museum اولین آپلیکیشن خود را در راستای استفاده کاربران آی پد از اطلاعات این موزه ارائه داده است.


این آپلیکیشن یک نرم افزار رایگان است که با توجه به کلمات کلیدی به جستجو در تاریخ طراحی موزه طراحی انگلستان می پردازد و تا کنون می تواند درباره ۵۹ شیء مهم موجود در این موزه به علاقه مندان اطلاعات بدهد، محصولاتی چون روشنایی Angelpoise، جاروبرقی Dyson، صندلی Thonet، تلفن معروف انگلستان و … .


این برنامه شامل اطلاعات بسیار ارزشمندی چون مصاحبه با مدیر موزه – Deyan Sudjic – و افراد برجسته و معروف دیگر از موزه است. این نرم افزار می تواند براساس تاریخ، مواد و متریال، طراح، رنگ و سازنده اثر به مخاطبان اطلاعات برساند.


این برنامه قرار است در اوایل ماه April 2012 به بازار عرضه شود. نسخه سیستم عامل آندروید این آپلیکیشن نیز بر اساس نظر کارشناسان تا ماه June 2012 به دست کاربران خواهد رسید.


منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

توافق مالی اپل با Swiss Rail برای استفاده از طرح ساعت

کمپانی apple به تازگی اعلام کرده است حاضر است برای استفاده از طرح ساعت SBB …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *