خانه / مقالات / مقالات ارائه شده در کارگاه زمین ما

مقالات ارائه شده در کارگاه زمین ما

کاربران محترم همانطور که مطلع می باشید سایت گزارشگر طراحی صنعتی کارگاه آنلاینی را با عنوان زمین ما به مناسبت روز جهانی زمین پاک از تاریخ ۱ الی ۳ اردیبهشت ماه برگزار نمود. در این کارگاه اعلام شده بود که مجموعه مطالب ارائه شده در این رویداد بصورت فایل PDF پس از اتمام کارگاه در اختیار شرکت کنندگان آن قرار گیرد. با توجه به درخواست های زیاد علاقه مندان که به هر دلیل نتوانسته بودند در کارگاه شرکت کنند و با هدف گسترش منابع جدید طراحی صنعتی، این مجموعه مطالب در سه فایل جداگانه بر حسب تاریخ روز کارگاه آماده شده و بصورت رایگان برای استفاده همه علاقه مندان در لینک زیر، ارائه شده است.
امید است توانسته باشیم با چنین فعالیت هایی قدم کوچکی در راستای ارتقاء سطح علمی طراحی صنعتی و اهداف سایت گزارشگر طراحی صنعتی برداشته باشیم.

روز اول

روز دوم

روز سوم

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

گزارش هفتمین گپ علم و صنعت با حضور خانم سهیلا فتحیه

هفتمین دوره از سری گپ های انجمن علمی طراحی صنعتی دانشگاه علم و صنعت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *