خانه / رویداد / فراخوان ارسال مقاله برای کارگاه آنلاین “زمین ما”

فراخوان ارسال مقاله برای کارگاه آنلاین “زمین ما”

هرساله در ۲۲ آوریل مصادف با ۲ اردیبهشت، روز جهانی زمین پاک، در تمام دنیا برگزار می شود و به تمامی مردم دنیا یادآوری می کند که نباید سیاره محل زندگی خود “زمین” را فراموش کنند. امسال نیز میلیون ها نفر در سراسر دنیا چهل و سومین سالگرد روز جهانی زمین پاک را جشن خواهند گرفت.

گزارشگر طراحی صنعتی، در اردیبهشت سال ۱۳۹۲ برای سومین سال پیاپی و به مناسبت روز جهانی زمین پاک، کارگاه آنلاین سه روزه ای را با عنوان “زمین ما” برگزار خواهد کرد. در این کارگاه ۳ روزه سعی خواهد شد با جدیدترین مقالات و راهکارهای ارائه شده در جهان برای حفظ هرچه بهتر محیط زیست و همچنین نقش طراحان در این پروسه آشنا شویم. لذا از کلیه علاقه مندان به ارسال مقاله دعوت می گردد تا تاریخ ۸ فروردین ۱۳۹۲ مقالات خود را به آدرس ایمیل cleanearth92@gmail.com ارسال نمایند.

مقالات انتخاب شده علاوه بر ارائه در کارگاه زمین ما، در بخش مقالات پایگاه اطلاع رسانی گزارشگر نیز به نام ارائه دهنده آن درج می گردد.

موضوعات ارائه مقاله:
۱- اصول و مبانی اکو دیزاین
۲- اصول و مبانی طراحی سبز
۳- اصول و مبانی طراحی پایدار
۴- محصول سبز
۵- مسئولیت های طراحان در قبال محیط زیست
۶- کارایی محیط زیستی- اقتصادی
۷- بسته بندی های سبز
۸- گرافیک و طراحی پایدار
۹- معماری و طراحی پایدار
۱۰- مواد و متریال های پایدار
۱۱- طراحی، فرصت یا تهدید
۱۲- …

همچنین علاقه مندان می توانند پروژه های طراحی خود که با رویکر طراحی سبز، طراحی پایدار و … انجام داده اند را نیز همراه با توضیحات کامل پروژه و تصاویر مربوط به آدرس ایمیل داده شده ارسال نمایند.

در برنامه امسال بخش جنبی نمایشگاه آنلاین عکس با عنوان ” طراحی و محیط زیست” برگزار خواهد شد لذا از کلیه علاقه مندان دعوت می شود تا عکس های خود با موضوعات زیر را به ادرس ایمیل cleanearth92@gmail.com ارسال نمایند.

موضوعات نمایشگاه آنلاین عکس:
۱- تفکیک زباله
۲- دور ریختنی ها
۳- طراحی سبز
۴- طراحی پایدار
۵- معماری پایدار
۶- گرافیک و محیط زیست
۷- …

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن ۸۸۹۶۷۸۲۲ تماس حاصل فرماید.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

آسیب شناسی سیستم مخازن جمع‌آوری ضایعات جامد در منطقۀ پنج شهر تهران

پدیده ضایعات به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از زندگی شهری مورد توجه بوده است. در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *