خانه / اخبار / مبلمان خانه یا باشگاه بدنسازی؟!

مبلمان خانه یا باشگاه بدنسازی؟!

روش‌های بسیاری وجود دارد که وسایل بدنسازی را طراحی نمود. Lucia Koldova تجهیزات بدنسازی را به خانه آورده و از طراحی به نحو احسن سود برده و با کمترین تجهیزات وسایل ضروری بدنسازی را فراهم آورده است.

به گفته خود طراح: وسایل بدنسازی خانگی مجموعه ای از اشیا چند کاره هستند که به منظور استفاده در فضاهای مسکونی و داخلی طراحی شده اند. وسایلی‌ که به صورت قطعات مبلمان مدرن طراحی شده اند به عنوان وسایلی‌ برای حرکات کششی و تمرینات ساده نیز می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. اندازه هر قطعه از مبلمان به نحوی در نظر گرفته شده است که برای هر دو نوع استفاده راحت و کاربردی باشد. این تجهیزات برای طیف وسیعی از کاربران که از نرمش، بدنسازی، و ورزش لذت می برند قابل استفاده خواهد بود. این مجموعه تجهیزات ورزشی یک نگاه کاملا جدید به طراحی وسایل زندگی‌ روزمره ایجاد کرده اند.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

طراحی مبلمان، معرفی چوب انعطاف پذیر DUKTA

معرفی چوب انعطاف پذیر DUKTA

دوکتا نوع خاصی از برش می باشد که چوب را انعطاف پذیر می سازد. این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *