خانه / اخبار / فراخوان نوزدهمین دوره کتاب سال دانشجویی

فراخوان نوزدهمین دوره کتاب سال دانشجویی

فراخوان نوزدهمین دوره کتاب سال دانشجویی از سوی دبیرخانه دائمی این جشنواره اعلام شد. بنابر این فراخوان دانشجویان مولف فرصت دارند تا اول مهرماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه کتاب سال دانشجویی ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، این جشنواره هر ساله همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی و با هدف ایجاد نشاط علمی در مراکز علمی و دانشگاهی کشور، جلب همکاری و حمایت ناشران حوزه دانشگاهی به منظور چاپ آثار دانشجویی، تقویت بنیه علمی دانشجویان با ارائه آثار مکتوب و حمایت از دانشجویان نوقلم برای تولید اندیشه‌های جدید برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان نوزدهمین دوره کتاب سال دانشجویی همزمانی دوره تحصیل دانشجو با زمان چاپ و انتشار اثر، امکان شرکت تمامی مقاطع تحصیلی، دارا بودن مشخصات عمومی کتاب برای اثر منتشر شده، انتشار کتاب در سال ۹۰ یا ۹۱ و ارسال دوجلد از کتاب به دبیرخانه، الزامی بودن ارسال کپی متن اصلی آثار ترجمه شده و نامحدود بودن ارسال تعداد عناوین و موضوعات از شرایط ارائه اثر به دبیرخانه کتاب سال دانشجویی است.

از دیگر شرایط شرکت در این جشنواره، تکمیل فرم درخواست به صورت تایپ شده و ارسال آن به همراه کپی شناسنامه، تصویر کارت دانشجویی یا گواهی اشتغال به تحصیل از دانشگاه و ارسال آثار تا یکم مهرماه سال جاری به دبیرخانه کتاب سال دانشجویی است.

یادآور می شود آثار دریافت شده بازگردانده نخواهد شد و به آثار برگزیده ای که توسط بیش از یک نفر تألیف یا ترجمه شده اند، صرفاً یک جایزه تعلق خواهد گرفت.

براساس این فراخوان، ناشران می‌توانند مستقیماً آثار دانشجویی را به دبیرخانه ارسال کنند و از ناشرانی که بیشترین مشارکت را در انتشار آثار دانشجویی داشته باشند، تجلیل خواهد شد. در این جشنواره همچنین از جوانترین مولف تقدیر به عمل خواهد آمد.

براساس این فراخوان، موضوعات ویژه نوزدهمین دوره کتاب سال دانشجویی، به مناسبت نامگذاری سال ۹۱ از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اشتغال و کارآفرینی و گردشگری شامل محورهای بازاریابی و تبلیغات گردشگری با تأکید بر بازارهای هدف، مدیریت خدمات و تسهیلات گردشگری و شناسایی و معرفی توانمندیها و فرصت های سرمایه گذاری گردشگری است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.isba.ir یا دفاتر جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌ها فرم درخواست شرکت در نوزدهمین دوره کتاب سال دانشجویی را دریافت و به همراه مدارک مورد نیاز به دبیرخانه جشنواره در تهران،‌ خیابان انقلاب، خیابان فخر رازی، خیابان شهدای ژاندارمری، پلاک۷۲، سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی ارسال کنند.

گفتنی است نوزدهمین دوره کتاب سال دانشجویی از سوی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی با حمایت ستاد هفته کتاب، جهاد دانشگاهی، دانشگاه آزاد اسلامی، وزارت ورزش و جوانان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و سازمان همیاری اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی و معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همزمان با بیستمین دوره هفته کتاب برگزار می‌شود.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

مراسم کتاب سال طراحی صنعتی

ارسال شده توسط: محمد حسین شوکت پور مراسم کتاب سال طراحی صنعتی در روز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *