خانه / اخبار / مراسم کتاب سال طراحی صنعتی

مراسم کتاب سال طراحی صنعتی

ارسال شده توسط: محمد حسین شوکت پور
مراسم کتاب سال طراحی صنعتی در روز جمعه بیست و ششم آبان ۱۳۹۱ از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ بعدازظهر در محل باغ موزه آب برگزار خواهد شد.

مراسم کتاب سال طراحی صنعتی شامل دو بخش جداگانه خواهد بود. بخش اول سخنرانی ناشران و دست اندرکاران کتاب طراحی است که به سخنرانی جناب آقای دکتر سلیمانی (مدیرگروه طراحی صنعتی دانشگاه الزهرا و مدیر انتشارات ژاله)، جناب آقای دکتر حاجی پور (مدیر نشر دانشگاهی)، جناب آقای میردشتی (مدیر انتشارات میردشتی) و جناب آقای ورپشتی (مدیر انتشارات وارش) اختصاص خواهد داشت.

بخش دوم؛ تجلیل از چهار کتاب ارزنده منتشر شده در یک سال گذشته خواهد بود. این بخش با سخنرانی استاد میرفندرسکی (فارغ التحصیل رشته طراحی صنعتی و نماینده سابق دفتر توسعه صنعت سازمان ملل متحد) و جلسه پرسش و پاسخ با حضور پدیدآورندگان چهار کتاب یادشده همراه خواهد بود.

ضمناٌ در کنار این مراسم که با حضور استادان و دانشجویان و فارغ­ التحصیلان و علاقه مندان رشته طراحی صنعتی خواهد بود نمایشگاهی از آخرین کتاب های منتشر شده این رشته نیز برگزار خواهد شد که علاقه مندان می توانند کتاب های مورد نظر خود را با تخفیف مناسب خریداری کنند.

قابل ذکر است که برگزار کنندگان این مراسم از دوازده پدیدآورنده دیگر کتاب که مهم ترین کتابهای طراحی صنعتی رادر این سال ها منتشر نموده اند نیز طی مراسمی تقدیر به عمل خواهند آورد.

نشانی محل برگزاری که فاصله کمی با ایستگاه متروی قلهک دارد نیز به شرح زیر است:
خیابان شریعتی –ایستگاه متروی قلهک –خیابان یخچال –باغ موزه آب –سالن اجتماعات باشگاه خانواده

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

گزارش اختصاصی از مراسم کتاب سال

مراسم کتاب سال طراحی صنعتی همانطور که وعده داده شده بود، در محل باغ موزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *