خانه / اخبار / جایزه ویژه Pentaward برای بطری Coca-Cola

جایزه ویژه Pentaward برای بطری Coca-Cola

ترجمه: زهرا صفایی پور
هیچ چیز بیشتر از بطری اسطوره ای کوکاکولا و طراحی بسته بندی آن نمی تواند نمادی از تمدن آمریکا باشد.بعد از گذشت سالها این محصول قابلیت این را دارد که مجددا ابداع شود بدون آنکه اثر و هویت واحد خود را از دست بدهد.

کوکا کولا سال هاست که توانسته با مواد مختلف(شیشه، پلاستیک و فلز) ، محدودیت های تولید، بازار و عادات مصرف کنندگان، خود را تطبیق دهد.

Pentaward به خاطر همه ی این کیفیت ها و ویژگی های خاص، قابلیت انطباق درگذر زمان ، مقاومت در برابر مد، به تصویر کشیدن جوانی و رویای آمریکایی، به خاطر اعتبارش نسبت به طراحی صنعتی و سمبل جهانی بسته بندی منحصر به فردش ،امسال بطری کوکاکولا را برنده ی این دوره اعلام کرد.

همچنین Pentaward از تمام طراحان، هنرمندان، مهندسان بسته بندی، متخصصان بازاریابی و مخصوصا تیم داخلی کوکاکولا به خاطر چندین دهه تلاششان در جهت رسیدن این طرح به چنین موفقیت جهانی “queen of packaging” ، قدردانی کرد.

در طول مراسم قدردانی Pentaward که در شهر نیویورک برگزار گردید، آقای Vince Vorronمدیر طراحی کوکاکولا (از بخش شمال آمریکا) به خاطر این موفقیت جایزه “magnum” این موسسه را از طرف اسپانسر برنامه دریافت کرد که بطور ویژه توسط Turner Duckworth ساخته و توسط Sleever International تولید شده بود. اسپانسر این برنامه Jean Jacques و Brigitte Evrardموسسان pentawards بودند.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

طراحی خدمات مبتنی بر توزیع کالا

عوامل تاثیرگذار در طراحی خدمات مبتنی بر توزیع کالا

بررسی عوامل تاثیرگذار در طراحی خدمات مبتنی بر توزیع کالا : بررسی موردی عرضه‌ی آنلاین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *