خانه / اخبار / جاناتان ایو – شوالیه بریتانیا

جاناتان ایو – شوالیه بریتانیا

طی مراسمی که در روز جمعه ۹ دی ماه ۱۳۹۰ (۳۰ دسامبر ۲۰۱۱) بعنوان بخشی از جشن های سال نو در انگلستان برگزار گردید، Jonathan Ive طراح مشهور بریتانیایی، به مقام شوالیه (Knighthood) مفتخر گردید.

او این مقام را بخاطر انجام فعالیت های بی بدیل در عرصه دیزاین (بویژه طراحی صنعتی) و همچنین زمینه های بازاریابی و سرمایه گذاری مرتبط با دیزاین، بخود اختصاص داده است. طراح و خالق بسیاری از محصولات شرکت Apple از همینک از مقام فرماندهی (Commander) که در سال ۲۰۰۶ به اعطاء گردیده بود به مقام شوالیه ارتقاء یافته است.


Jonathan Ive بزرگ شده شهر Chingford، از سال ۱۹۹۲ در شرکت Apple‌ مشغول به کار شده و از آن به بعد توانست، خلاقیت خود را در روح بسیاری از محصولات جاری کند. او پس از دریافت این مقام احساس خود را بسیار هیجان زده بیان کرد و از کسب این جایزه ابراز خوشحالی کرد.


Ive با دریافت این مقام توانسته تا حدی خود را به جایگاه Steve Jobs، که هرگز این مقام را دریافت نکرد، نزدیک کند و همچنین نام خود را در کنار نام بزرگانی چون Richard Branson، Akio Morita و Bill Gates قرار دهد.

منبع: + +

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

دیزاین مان، گفتمان دیزاین – فرزاد برخورداری

قسمت اول: داستان طراحی یک فرزاد برخورداری: من سه تا خودروی تقریبا نیمه نظامی برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *