خانه / اخبار / بسته هایی که اسباب بازی می شوند

بسته هایی که اسباب بازی می شوند

دیدن صحنه هایی که کودکان بسته های اسباب بازی خود را باز می کنند و با خوشحالی شروع به بازی با اسباب بازی خود می کنند، بسیار لذت بخش است.

Oscar Diaz یکی از طراحان ساکن لندن، به تازگی یک مجموعه از اسباب بازی های به شکل خودرو (ماشین، قطار، تراکتور و … ) را طراحی کرده ، که در آن مجموعه توانسته از خود بسته بندی نیز بعنوان بخشی از محصول استفاده کند.


هر بسته از این محصول شامل یک استوانه بعنوان بدنه خودرو است، بهمراه یکسری استیکر ها و چرخ ها که بر روی استوانه اصلی که از قبل برش و سوراخ کاری شده، نصب می گردد.


تنها بخشی از این محصول که از آن جدا می گردد، یک لایه کاغذ اولیه است که محصول درون آن پیچیده شده است. نتیجه نهایی در این محصول این شده که یک وسیله بازی جذاب تر و کم خطر تر به نسبت بازی های رایانه ای و ویدئویی بوجود آماده است.


از ویژگی های بارز این محصول کاهش مواد دور ریختنی، و بازیافت آسان آن، پس از استفاده است.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

اهمیت طراحی اسباب‌بازی

در سال جاری اسباب‌بازی‌های هوشمند برای بچه‌ها نخرید!

باز هم یک رسوایی دیگر شرکتی که ساعت‌های هوشمند برای کودکان تولید می‌کند را مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *