خانه / اخبار / برگزیدگان مسابقه Andreu World – طراحی میز و صندلی

برگزیدگان مسابقه Andreu World – طراحی میز و صندلی

به تازگی و در مراسم به یادماندنی به میزبانی مرکز Feria Habitat در شهر والنسیا، برگزیدگان مسابقه Andreu World معرفی گردیدند. در این مسابقه Laurent Divorne با طرحی به نام “Wooden Horse” بعنوان نفر اول این مسابقه انختاب گردید.


با توجه به حساسیت بالای دنیا نسبت به طراحی میز صندلی و شاخص های متنوع آن در این زمینه، هیأت ژوری این برنامه طرح این دانشجوی ۲۳ ساله را به جهت زیبایی بصری، راحتی و امکان انبار کردن آسان، بعنوان طرح برگزیده معرفی کرده اند.


خانم Laurent Divorne در این رابطه می گوید:” من قصد داشتم یک طرح رایج و معروف را که احتمالاً خیلی از ما در دوران کودکی مشابه آن را داشته ایم، با نگاه جدیدی طراحی کنم یعنی یک صندلی چوبی جدید زینی (طرح زین اسب). وی اضافه می کند:” کمپانی Andreu World از نظر من یک موسسه خوب است که با اهداف و روحیات من سازگار است یعنی به ارزش های چون محیط زیست، در نظر گرفتن پایداری در فعالیت های صنعتی و شفافیت در طراحی و تولید، اهمیت می دهد”.

آثار برگزیدگان این مسابقه:

– نفر اول) Laurent Divorne – با طرح Wooden Horse – از کشور سوئیس


– نفر دوم) Thierry Gossuin – با طرح Folding Rules Chair – از کشور بلژیک


این مسابقه از ۱۲ سال پیش هرساله در زمینه طراحی و تولید میز و صندلی های چوبی برای دانشجویان و یا علاقه مندان به این رشته بدون محدودیت سنی، برگزار می گردد. در این مسابقه شرکت کنندگان می بایستی از مواد و متریالی چون چوب راش، بلوط و یا گردو استفاده کنند.

منبع: + +

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

طراحی مبلمان، معرفی چوب انعطاف پذیر DUKTA

معرفی چوب انعطاف پذیر DUKTA

دوکتا نوع خاصی از برش می باشد که چوب را انعطاف پذیر می سازد. این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *