خانه / اخبار / باطری ذخیره انرژی Yill

باطری ذخیره انرژی Yill

Yill انرژی دفتر کار شما را تامین می‌کند
نسل جدیدی آغاز شده است و ما باید با آن همراه شویم. بسیاری از ما آنقدر در زندگی‌‌های روز مر‌ه مان غرق شده ایم که این موضوع را نادیده می گیریم که چقدر تصمیمات و انتخاب‌های ساده و روزمره ما می تواند به طور مثبت باعث بهبودی محیط زیست و شرایط زندگی‌ ما شود. تیم Younicos (کمپانی طراحی و ساخت سیستم‌های ذخیره انرژی پایدار) مشغول به فعالیت بر روی پروژه ای است که بتواند به طور قابل جایگزین و بدون انتشار ۲CO انرژی تولید نماید. به طور عمومی مردم فکر می کنند که انتخاب‌های محیط زیست دوستانه برابر است با قیمت‌های بالاتر، در حالیکه دیگر چنین چیزی صادق نمی‌باشد و تصمیمات محیط زیست دوستانه نه تنها مقرون به صرفه شده اند بلکه در دراز مدت سبب ذخیره‌های مالی برای کاربران شان می شوند.


Yill یک مخزن انرژی قابل حمل است که براحتی‌ در هر فضایی از جمله محل کار شما جا می شود. هر کجا که می‌روید، چه در فضاهای داخلی و چه در فضاهای خارجی‌ می توانید Yill را به همراه خود ببرید. Yill این قدرت را دارد که بدون اینکه به هیچ گونه خروجی‌ برقی متصل شود به مدت ۲-۳ روز تمام وسایل الکتریکی‌ محل کار شما را شارژ کند. این مخزن از یک باطری قابل شارژ لیتوم‌-تیتانیومی استفاده می‌کند که نه تنها به سرعت شارژ می شود بلکه عمر مفید آن نیز طولانی تر است. این وسیله اجازه می دهد که فضا‌های داخلی بازتر گردند زیرا دیگر نیازی به سیم کشی‌های داخلی‌ برای ایجاد پریز‌های برق در دیوار‌های کاذب میانی نمی باشد. در این شیوه انرژی به سمت شما می آید به جای اینکه شما به دنبال آن بگردید.


تأثیر و قابلیت جابه جایی این وسیله به طراحی آن بازمی گردد. باطری به یک چرخ مبدل گشته است که به حرکت مخزن نیز کمک می نماید.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

طراحی پایدار در پرورش گیاه: تام دیکسون و ایکیا از باغ آزمایشی برای آینده زراعت شهری رونمایی کردند.

تام دیکسون و ایکیا از باغ آزمایشی برای آینده زراعت شهری رونمایی کردند

استودیوی طراحی تام دیکسون دیدگاه مشترک خود با ایکیا در رابطه با آینده زراعت شهری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *