خانه / اخبار / ایده جدید Nike در تولید کفش های ورزشی

ایده جدید Nike در تولید کفش های ورزشی

برند معتبر ورزشی Nike به تازگی مدل جدیدی از کفش های خود را با استفاده از رویه ی بافته شده بصورت یک تکه، تولید کرده است.


این مدل جدید که Flyknit نام دارد، بسیار سبک و در قسمت رویه بدون درز است که با تغییر در مواد تولیدی ( انواع الیاف ) و یا ضخامت و مقاومت مواد سازنده، می تواند کاربرد های متفاوتی داشته باشد.


در این مدل کفش ها از بندهای کششی محکمی بعنوان سازه استفاده شده که بر روی بدنه کفش دوخته می شوند و باعث می شوند تا کفش مانند یک جوراب به پای کاربر بجسبد ولی استحکام و محکمی یک کفش را داشته باشد در عین حال که ویژگی های دیگری نیز چون تهویه مناسب را برای پا فراهم می کند.


کفش های مدل Flyknit نسبت به مدل های قبلی بدلیل اینکه بصورت یک تکه تولید می شوند، اضافات کمتری نیز بهمراه دارند و از این جهت پایدارتر نیز می باشند.


و در آخرین اقدام شرکت Nike اخیرا برای این مدل از بندهایی استفاده کرده که قابلیت ثبت مسافت های طی شده توسط کاربر را دارند و بدین جهت باعث تحریک طرفداران خود برای خرید این مدل شده است.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

کفش اوریگامی و نجات جان انسان ها

ما همیشه با قصد و یا بی‌ قصد برای خود به خرید کفش می‌رویم. بعضی‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *