خانه / اخبار / استیو جابز اسطوره اپل درگذشت

استیو جابز اسطوره اپل درگذشت

استیو جابز – Steve Jobs – افسانه اپل درگذشت
سان فرانیسیسکو ، ۵ اکتبر ۲۰۱۱، استیو جابز ، طراح و موسس بی نظیر و افسانه ای منطقه Silicon Valley (شمال کالیفرنیا) کسی که دنیای کامپیوتر، موسیقی و تلفن های همراه و کلاً ذائقه و خواست میلیون ها انسان در سراسر جهان را با فعالیت های خود ارتقاء بخشید، دیروز چهارشنبه ۱۳ مهرماه ۱۳۹۰ در سن ۵۶ سالگی درگذشت.

او سالها با سرطان لوزالمعده مبارزه کرد و سرانجام کمتر از یک ماه پس از استعفای خود بدلیل شدت بیماری در گذشت. باراک اوباما، رئیس جمهور ایالات متحده پس از این واقعه طی پیامی درگذشت او را تسلیت گفت:” جهانیان یک پیشرو را از دست دادند و هیچ احترامی برای او بالاتر از این نیست که همگان بیشتر با ابداع و اختراع او آشنا شوند و آن را یاد بگیرند”.

بیانیه ی اپل به مناسبت در گذشت استیو جابز:
اپل نابغه‌ای رویایی و خلاق، و جهان انسانی شگفت‌انگیز را از دست داد. گروهی از ما که آن قدر خوش‌شانس بودند که توانستند استیو را بشناسند و با او کار کنند، دوستی عزیز و معلمی امیدبخش را از دست دادند. استیو شرکتی را برجا گذاشت که فقط او می‌توانست برپایش کند و روح او برای همیشه در بنیاد اپل باقی خواهد ماند.

منبع: + + +

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

دیزاین مان، گفتمان دیزاین – فرزاد برخورداری

قسمت اول: داستان طراحی یک فرزاد برخورداری: من سه تا خودروی تقریبا نیمه نظامی برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *