خانه / تازه ها / فرخوان مسابقه معماری Built By Women لس‌آنجلس ۲۰۲۰

فرخوان مسابقه معماری Built By Women لس‌آنجلس ۲۰۲۰

بنیاد معماری بورلی ویلیس (BWAF) در حال انتخاب نامزدهای مسابقه معماری Built By Women | ساخته شده توسط زنان است. در این مسابقه‌ آثار زنانِ معمار، مهندس و پیمانکار شناسایی می‌شود.

مسابقه معماری Built By Women از سال ۲۰۱۴ شروع شد تا موفقیت و دستاوردهای زنان در صنعت ساختمان را به رخ بکشد، به این دلیل که جامعه‌ی زنان معمولا در این صنعت دست‌کم گرفته می‌شوند.

پیش از این، این مسابقه در شهرهایی مانند نیویورک سیتی و واشنگتن D.C برگزار می‌شد و امسال در لس‌آنجلس برگزار می‌شود.

فرخوان مسابقه معماری Built By Women لس‌آنجلس 2020

Cynthia Kracauer مدیر اجرایی این بنیاد می‌گوید: “معماران و ساختمان‌سازان زن، دهه‌ها در حال مشارکت در ساخت شهر و محیط اطراف ما بودند. ولی تعداد خیلی کمی از آن‌ها به خاطر دستاوردهایشان به رسمیت شناخته شدند.”

در این مسابقه، ساختمان‌ها از طریق یک هیئت داوری که شامل ۸ معمار و مهندس زن (که سابقه برنده شدن در این مسابقات را دارند)، انتخاب می‌شوند. پروژه‌هایی که توسط زن‌ها هدایت و رهبری شده‌ و به دستاوردهایی درخور پیروی در زمینه‌هایی مانند طراحی، تکنولوژی، پایایی (sustainability)، اجرا، پروژه‌هایی با اهمیت تاریخی و… رسیده‌اند، شناسایی می‌شوند.

مهلت نامزدها تا تاریخ ۱۵ اکتبر ۲۰۱۹ است.

اطلاعات بیشتر: builtbywomen.us

سایر موضوعات مرتبط با مسابقات معماری را از اینجا می‌توانید مطالعه نمایید.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

برگزیدگان مسابقه طراحی آسمان خراش ۲۰۱۲

نشریه eVolo‌ که مجری برگزاری مسابقه طراحی آسمان خراش است، امسال نیز مانند سال های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *