خانه / اخبار تصویری / طراحی‌ های مطرح در سال ۲۰۱۷

طراحی‌ های مطرح در سال ۲۰۱۷

James Whitaker با استفاده از کانتینر‌های مخصوص حمل بار یک خانه‌ی اداری طراحی کرد که هیچ وقت به مرحله ساخت نرسید، اما در سال ۲۰۱۷ بعنوان یک خانه مسکونی در بیابان کالیفرنیا ساخته شد.

این وسیله پوشیدنی انعطاف‌پذیر که “Chairless chair” یا “صندلیِ بدون صندلی” نامگذاری شده است، توسط استودیوی سوئدی Sapetti طراحی شده است و به کاربر اجازه می‌دهد در هر زمان و مکانی که می‌خواهد، بر روی صندلی بنشیند.این وسیله برای محیط کارخانه‌ها که در آن کارگرها برای مدت طولانی ایستاده کار میکنند، بسیار مناسب می‌باشد.

IKEA و Hay مجموعه‌ای از تصاویر را منتشر کردند که طیف گسترده‌ای از مبلمان و لوازم خانگی را نشان می‌دهد که حاصل از همکاری این دو شرکت مطرح می‌باشد. این مجموعه در اکتبر ۲۰۱۷ به مرحله‌ی فروش رسید. 

برند ژاپنی Muji از یک خانه پیش‌ساخته جمع و جور به مساحت ۹ متر مربع به قیمت ۲۱۰۰۰ یورو رونمایی کرد، خانه ای که کف آن از بتن ساخته شده است تا در مقابل رطوبت مقاوم باشد و دیوار ها نیز از جنس چوب ساخته شده است، چوبی که در مقابل آتش، حشرات و فرسایش به کمک یک تکنیک ژاپنی به نام shou sugi ban مقاوم شده است.

 

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

پادکست معماری و دیزاین

۱۴ پادکست معماری و طراحی صنعتی

از آنجایی که پادکست ها به محبوبیت روز افزونی دست یافته‌اند، در این پست لیستی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *