خانه / اخبار / برگزیده مسابقه Live/Work Design

برگزیده مسابقه Live/Work Design

برنده آمریکایی (ساکن شیکاگو) مسابقه Live/Work Design با نام Amanda Ip توسط برگزار کنندگان مسابقه Dwell و Design Within Reach معرفی گردید.

موضوع این مسابقه طراحی محصولی برای فائق آمدن بر نیازهای یک دفتر طراحی و در عین حال محل سکونت، است (home – office ). در عین حال این محصول می بایستی قابلیت تولید و فروش توسط شرکت DWR با توجه به فرم و کارکرد خود را نیز دارا باشد.

طرح برگزیده Innermix Desk ، یک فضای بزرگ کار است که با خرده فضای های ایجاد شده بر روی آن امکان نگهداری وسایل مختلف را در عین حال تمیز و مرتب بودن، فراهم می آورد.


این طرح از یک فریم فولادی بسیار ساده با یک صفحه چوبی وسیع، تشکیل شده است. یکی از فضای ایجاد شده بر روی این صفحه برای قرار گیری پوشه های کاری در نظر گرفته شده، فضای دیگر برای جادادن قلم و لوازم تحریر است و همچنین یک فضای کشویی که می تواند محل قرار گیری کتب مختلف و یا وسایل بزرگتر باشد. که این فضا از انتهای صفحه رو میز نیز قابلیت دسترسی دارد تا کاربر براحتی و با سرعت بتواند لوازم مورد نیاز خود را جابجا کند.


Amanda Ip پس از دریافت جایزه خود می گوید:” بسیار خوشحال کننده و هیجان انگیز است که بدانید کار شما ساخته خواهد شد، یعنی چیزی که شما طراحی کرده اید به تولید انبوه می رسد”. وی ادامه می دهد:” من در ابتدا برای شروع طراحی به نیاز های خودم فکر کردم و از آنجا که آدم بسیار منظمی هستم، سعی کردم که اصل را بر طراحی وسیله ای برای تأمین نیازهای خودم قرار دهم، و این کار باعث موفقیت من گردید”.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

طراحی مبلمان، معرفی چوب انعطاف پذیر DUKTA

معرفی چوب انعطاف پذیر DUKTA

دوکتا نوع خاصی از برش می باشد که چوب را انعطاف پذیر می سازد. این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *