خانه / اخبار / کسب عنوان Best of the Best در مسابقه رد دات توسط طراح ایرانی

کسب عنوان Best of the Best در مسابقه رد دات توسط طراح ایرانی

ساعت رومیزی مگنِتایم (MagneTime) که توسط طراح ایرانی، الهام میرزاپور طراحی شده است، موفق به کسب عنوان (Best of the Best) در مسابقه جهانی طراحی رد دات ۲۰۲۰ (Red Dot design award 2020) شد. این محصول از دو بخش کُره و حلقه تشکیل شده، که کره به وسیله‌ی سیستم مغناطیسی در هوا شناور مانده و به بستری برای نمایش ساعت تبدیل می‌شود. جهت تنظیم ساعت، بر روی تلفن همراه نرم افزار مگنتایم نصب و پس از اعمال زمان، تنظیمات مدنظر از طریق وای فای به محصول منتقل و بر روی آن به نمایش در می‌آید.

کسب عنوان Best of the Best در مسابقه رد دات توسط طراح ایرانی

مسابقه طراحی بین المللی رددات (Red Dot design award) از معتبرترین و با سابقه ترین مسابقات در دنیای طراحی، هر ساله میزبان طراحی‌های منحصربفرد از سراسر دنیا است. مسابقه رد دات به رسم هر ساله، برنده های خود را به ترتیب در قالب (Best of the Best)، (Red Dot) و (Honourable Mention) معرفی و اعلام می‌کند.

کسب عنوان Best of the Best در مسابقه رد دات توسط طراح ایرانی

منبع: Magnetime

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

مسابقه طراحی جایزه محصول سبز سال 2020

مسابقه طراحی جایزه محصول سبز سال ۲۰۲۰

مسابقه طراحی جایزه محصول سبز سال ۲۰۲۰  |  Green Product Award 2020 به ددلاین هفتمین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *