خانه / تازه ها / فراخوان مسابقه طراحی جوایز جهانی زیستگاه ۲۰۲۰

فراخوان مسابقه طراحی جوایز جهانی زیستگاه ۲۰۲۰

فراخوان مسابقه طراحی جوایز جهانی زیستگاه سال ۲۰۲۰ | World Habitat Awards 

فراخوان مسابقه طراحی جوایز جهانی زیستگاه سال 2020

نهاد زیستگاه جهانی[۱]، با همکاری برنامۀ اسکان بشر سازمان ملل متحد[۲]، جوایز جهانی زیستگاه [۳] ۲۰۲۰ را اعلام کرده است. جوایز جهانی زیستگاه ایده‌ها، پروژه ها و برنامه‌های نوآورانه، برجسته و بعضاً انقلابی مسکن در سراسر جهان را به رسمیت می‌شناسد و برجسته می‌کند.

از ثبت‌نام‌کنندگان مسابقه طراحی جوایز جهانی زیستگاه درخواست می‌شود پروژه‌ها و رویکردهای مسکنی را تدوین کنند که راه‌حل‌های عملی، نوآورانه و پایدار را برای آن دسته از مسائل فعلی مسکن ارائه می‌دهند که کشورهای سراسر جهان با آنها روبرو هستند؛ این راه‌حل‌ها، در صورت لزوم، برای استفاده قابل‌انتقال یا قابل‌تطبیق باشند؛ در حال حاضر در حال اجرا یا تکمیل باشند، یعنی در مرحلۀ طراحی یا مراحل اولیۀ توسعه نباشند؛ و به اصطلاح زیستگاه از منظر وسیع بنگرند و مزایای دیگری از قبیل صرفه‌جویی در مصرف انرژی یا آب، درآمدزایی، فراگیری اجتماعی، توانمندسازی جامعه و افراد، مزایای بهداشتی، ظرفیت‌سازی یا آموزش را به همراه داشته باشند.

  • مهلت ثبت‌نام در مسابقۀ سال ۲۰۲۰ از اول ژانویه تا ۲۳ مارس ۲۰۲۰ است.
  • اطلاعات بیشتر در وبسایت مسابقه

 

[۱] World Habitat

[۲] The United Nations Human Settlements Programme (UN-Habitat)

[۳] جوایز زیستگاه جهانی، World Habitat Awards

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

مسابقه طراحی جایزه محصول سبز سال 2020

مسابقه طراحی جایزه محصول سبز سال ۲۰۲۰

مسابقه طراحی جایزه محصول سبز سال ۲۰۲۰  |  Green Product Award 2020 به ددلاین هفتمین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *