خانه / تازه ها / مسابقه طراحی جایزه محصول سبز سال ۲۰۲۰

مسابقه طراحی جایزه محصول سبز سال ۲۰۲۰

مسابقه طراحی جایزه محصول سبز سال ۲۰۲۰  |  Green Product Award 2020

مسابقه طراحی جایزه محصول سبز سال 2020

به ددلاین هفتمین مسابقه طراحی جایزه محصول سبز برای پیشنهادات ارسالی نزدیک می‌شویم. این جایزه به محصولات و خدمات شرکت‌های معتبر، کسب و کارهای نوپا و دانشجویان ممتاز از نظر طراحی، نوآوری، دوام، پایداری و کسانی که می‌خواهند خود را در بازار آلمان معرفی کنند، بستری را فراهم می‌کند.

جوایز به طور جداگانه در ۱۳ شاخه به شرکت ها و کسب و کارهای نوپا اهدا می‌شود، که شامل بخش‌های معماری، حمام، الکترونیک، مد، کودکان، کالاهای مصرفی، آشپزخانه، مواد و لوازم، تحرک، فضای باز، دفتر کار، زندگی و سبک آزاد می‌شوند. علاوه بر این، جایزه مفهوم سبز (با همکاری بنیاد IKEA) به مفاهیمی اختصاص دارد که منجر به آینده‌ای سبز می‌شود.

امسال از تولیدکنندگان، استودیوهای طراحی و نهادها دعوت به عمل آمده تا راه‌حل‌های خود را برای موضوع جدید “دهکده آینده” ارائه دهند. از متقاضیان درخواست می شود خانه پایدار[۱] آینده را طراحی کنند، جایی که زندگی و کار سازگار با محیط زیست ملموس باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشت،  وبسایت مسابقه طراحی جایزه محصول سبز سال ۲۰۲۰ را مطالعه نمایید.

 

[۱] مبنی بر حفظ محیط زیست

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

فراخوان مسابقه طراحی جوایز جهانی زیستگاه سال 2020

فراخوان مسابقه طراحی جوایز جهانی زیستگاه ۲۰۲۰

فراخوان مسابقه طراحی جوایز جهانی زیستگاه سال ۲۰۲۰ | World Habitat Awards  نهاد زیستگاه جهانی[۱]، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *