خانه / رویداد / کنفرانس بین‌المللی «حامیان زمین»

کنفرانس بین‌المللی «حامیان زمین»

نخستین کنفرانس بین‌المللی «حامیان زمین» با رویکرد مقابله با تغییرات آب و هوایی روز ۸ اردیبهشت ماه جاری در “مرکز همایش‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران” برگزار می‌شود.


این کنفرانس با هدف بالابردن سطح دانش مدیران و تصمیم‌گیران صنعت کشور و ترغیب آنها جهت بهینه‌سازی مصرف انرژی در صنعت به منظور کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای برگزار می‌شود. همچنین آشنایی بنگاه‌های اقتصادی با فرصت‌های جذب سرمایه و فن‌آوری تحت سازوکارهای موجود در کنوانسیون تغییرات اقلیمی و پروتکل کیوتو دیگر هدف از برگزاری این کنفرانس محسوب می‌شود. در بخش جانبی کنفرانس نیز نمایشگاهی با حضور نهادهای دولتی، بخش خصوصی و صنایع برگزار می‌گردد.

در حاشیه برگزاری کنفرانس نیز برنامه‌هایی از قبیل: نمایشگاه عکس محیطزیست، مسابقه کاریکاتور و پوستر با رویکرد گرمایش زمین و جایزه ویژه فعالان و سازمانهای مردم نهاد توسط کمیته فرهنگی اجتماعی کنفرانس، برگزار می‌گردد.
برای اطلاعات تکمیلی و هماهنگی برای “حضور رایگان” و دریافت کارت ورود در این کنفرانس با جمعیت حامیان زمین تماس بگیرید.
۶۶۵۹۲۲۳۸ – ۰۹۱۹۶۳۶۴۶۴۲ – ۰۹۱۹۲۴۷۶۴۶۰

Cchc.ir
Cchc.es@gmail.com

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

ساخت و طراحی خودرو الکتریکی با پلاستیک بازیافتی!

طراحی خودرو الکتریکی با پلاستیک بازیافتی!

روزانه اخبار و مطالب زیادی در مورد وضعیت بحرانی کره زمین منتشر می‌شود. از گرم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *