خانه / اخبار / کارشناسی ارشد بدون کنکور در دانشگاه تهران ۲ برای نیمسال اول مهر ۹۲-۹۱

کارشناسی ارشد بدون کنکور در دانشگاه تهران ۲ برای نیمسال اول مهر ۹۲-۹۱

دانشگاه تهران۲ در چارچوب سند چشم انداز بیست ساله کشور، نقشه جامع علمی کشور، برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، سایر اسناد بالادستی حوزه نظام آموزشی عالی کشور و همچنین برنامه استراتژیک دانشگاه در زمینه گسترش آموزش عالی و با هدف پاسخگویی به تقاضای داوطلبان ایرانی و غیر ایرانی، با مصوبه هیات امنای دانشگاه تهران و مجوز شورای گسترش، برای مشارکت در تربیت نیروی انسانی متخصص، توسعه تحقیقات و مشارکت در تولید علم و فناوری و تجاری سازی نتایج تحقیقات و یافته های علمی با کیفیت، قابل رقابت در سطح منطقه و جهان، تاسیس گردیده و از بین داوطلبان واجد شرایط و علاقه مند به تحصیل از طریق بررسی سوابق تحصیلی و مصاحبه حضوری و در صورت اقتضا برگزاری آزمون اختصاصی ورودی، دانشجو می پذیرد.

رشته طراحی صنعتی یکی از رشته های مورد پدیرش این دانشگاه می باشد. محل برگزاری کلاسها استان البرز ذکر شده است. این دانشگاه اعلام نموده است هیچگونه تعهدی در زمینه تامین خوابگاه، ایاب و ذهاب و وام دانشجویی نداشته و کل شهریه هر ترم بدون تقسیط و نقدا به صورت یکجا دریافت می گردد. قابل ذکر است شهریه ثابت هر ترم برای رشته های هنر ۲۵.۶۰۰.۰۰۰ ریال و شهریه متغیر به ازای هرواحد نظری ۲.۲۰۰.۰۰۰ ریال و به ازای هر واحد عملی ۲.۷۵۰.۰۰۰ ریال و هر واحد پایان نامه ۴.۴۰۰.۰۰۰ ایال اعلام شده است.

علاقه مندان به دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به لینک های زیر مراجعه نمایند.

– رشته های مورد پذیرش کارشناسی ارشد دانشگاه تهران ۲
– شیوه نامه
– مدارک لازم
– جدول شهریه ها

در ادامه این خبر آمده است:
ثبت نام کننده محترم، خواهشمند است از مراجعه حضوری به دانشگاه تهران ۲ و تماس تلفنی با مراکز دیگر خودداری و جهت رفع و پاسخگویی به سئوالات احتمالی با آدرس الکترونیکی infout2@ut.ac.ir مکاتبه نمائید.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

جشن روز جهانی طراحی صنعتی سال ۱۳۹۸

بخش اول) گزارش جشن روز جهانی طراحی صنعتی در شهر تهران جشن روز جهانی طراحی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *