خانه / اخبار / پیشرفت در طراحی اسباب بازی با Nintendo Labo

پیشرفت در طراحی اسباب بازی با Nintendo Labo

Nintendo Labo ترکیبی است از کنسول بازی نینتندو و کیت‌هایی که شامل برش‌های مقوا و نخ می‌باشد. کاربر با استفاده از کیت‌ها، وسیله‌ی را می‌سازد که با ترکیب با صفحه نمایش و دسته‌ی کنترلِ کنسولِ نینتندو یک تجربه ی جدید در بازی های کامپیوتری را به کاربر ارائه می‌دهد. یکی از اهداف نینتندو از طراحی این بازی، آموزش اصول مهندسی و فیزیک به کودکان بوده است.

پیشرفت در طراحی اسباب بازی با Nintendo Labo

فروش دو بسته از کیت‌های Labo با نام های تجاری Toy-Con 01 Variety Kit و Toy-Con 02 Robot Kit برای کشورهای آمریکای شمالی، استرالیا و ژاپن از تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد و لوازم جانبی آن مانند نوار چسب، برچسب استیکر و شابلون به صورت جداگانه به فروش می‌رسد.

 

  • Toy-Con 01 Variety Kit 

این بسته شامل ۵ بازی زیر می‌باشد:

پیشرفت در طراحی اسباب بازی با Nintendo Laboیک ماشین کنترل از راه دور که ارتعاشات دسته‌ی کنترل نینتندو موجب حرکت ماشین می‌شود و نرم افزار بازی به کاربر اجازه میدهد که ماشین را کنترل کند درست مانند یک ماشین کنترلی عادی

 

یک چوب ماهیگیری؛ دسته‌ی کنترل نینتندو در ابتدای چوب ماهیگیری قرار می‌گیرد و کنسول بازی حرکات چوب ماهیگیری را دریافت می‌کند و بعنوان بازی ماهیگیری در صفحه نمایش کنسول شبیه سازی می‌کند.

 

یک پیانوی اسباب بازی ولی با اکتاو کامل، صفحه ی نمایش کنسول نیز در مقابل آن قرار می‌گیرد تا بعنوان میزی که نت های موسیقی را روی آن گذاشته و جلو نوازنده قرار می دهند، عمل نماید.

 

یک موتورسیکلت؛ بر روی دسته های موتور سیکلت کنترلر های کنسول قرار میگیرد تا فرمان های بازی را به کنسول انتقال دهد.

 

یک خانه که حاوی اسلات هایی است که قرار دادن اجزا مختلف در آن باعث ایجاد تغییراتی در نمایشگر کنسول خواهد شد.

  • Toy-Con 02 Robot Kit 

کیتِ ربات شامل قطعاتی است که کاربر را مشابه سبک مکا می‌کند (مکا: سبکی علمی–تخیلی به حساب می‌آید که تمرکز آن بر روی روبات‌ها و ماشین آلاتی است که توسط انسان‌ها کنترل می‌شوند.) . کوله پشتی حرکات دست و پا را دریافت می‌کند، به کمک این وسیله کاربر حرکات خودش را بر روی صفحه ی نمایش می‌بیند.

نظر سرمایه‌گذاران به nitendo Labo مثبت بود و پس از رونمایی از این محصول، سهام نینتندو ۲.۴% افزایش پیدا کرد و به ۱.۴ میلیارد دلار رسید.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

طراحی محصول با نام Taktil برای کودکان مبتلا به اوتیسم

پائولا لارنس فارغ التحصیل دانشگاه Riga school of design and art، مجموعه ای از اشیا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *