خانه / رویداد / پوستر روز جهانی طراحی صنعتی

پوستر روز جهانی طراحی صنعتی

عنوان: طراحی پوستر روز جهانی طراحی صنعتی (۲۰۱۱)
موضوع: طراحی پوستر
مهلت ارسال آثار: ۲۰ آوریل ۲۰۱۱ – ۱ اردیبهشت ۱۳۹۰
هزینه شرکت: ثبت نام رایگان
برگزار کننده: Icsid
وب سایت: www.icsid.org

شرایط شرکت:
این رقابت اختصاصاً برای دانشجویان طراحی که در یکی از مدارس طراحی عضو Icsid (بدونه هزینه) ثبت نام کرده اند، برگزار می گردد.

توضیحات تکمیلی:
در راستای بزرگداشت روز جهانی طراحی صنعتی ۲۰۱۱ ، از دانشجویان طراحی از طریق مدارس عضو Icsid (شورای جهانی انجمن های طراحی صنعتی) خواسته شده پوستری طراحی کنند که نمایشگر چگونگی ارتقاء زندگی اشخاص و جوامع در دنیا توسط طراحی صنعتی باشد. این پوستر برای انتقال محتوای خود می تواند شامل یک عکس، تصویر سازی، مدل سازی سه بعدی کامپیوتری یا هر فعالیت خلاقانه ی تصویری باشد.
این محتوا برای کسب چشم انداز عمومی درباره چگونگی تأثیر طراحی صنعتی بر زندگی روزانه مردم انتخاب شده است. بعلاوه، Icsid با پرسش این سوال که ” طراحی صنعتی چگونه زندگی را ارتقاء می دهد؟ ” در تلاش است تا یک گفتمان و تعامل عمومی را درجهت نمایش دستاوردهای طراحی صنعتی و افزایش آگاهی عمومی در تمام دنیا ایجاد کند.

نحوه ارسال آثار:
برای شرکت در این مسابقه، داوطلبان می بایستی فرم ورودی را از طریق سایت www.icsid.org کامل کرده و برای widd در همان سایت قبل از تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۱۱ (اول اردیبهشت ۱۳۹۰) ارسال کنند.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

برنده ایرانی جایزهConcept IF

آقای محسن جعفری ملک با طرح (E-Board (easy board توانست برنده جایزه IF Concept Design …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *