خانه / اخبار / پرده برداری از آخرین صندلی اداری Knoll

پرده برداری از آخرین صندلی اداری Knoll

بر اساس تحقیقات گسترده ارگونومی، صندلی اداری ReGeneration طوری طراحی شده است که با وضعیت‌های مختلف نشستن در طول روز سازگار شود.

چه کار هایی می‌کنید وقتی‌ که بر روی صندلی اداره نشسته اید؟ اگرچه ممکن است که این سوال احمقانه به نظر برسد اما بسیار با معنی است. وقتی‌ که فعالیت‌هایتان را در هنگام نشستن بر روی صندلی اداره به بخش‌های کوچکتر تقسیم می‌کنید متوجه می شوید که خیلی‌ روی آن نمی نشینید بلکه بیشتر بر روی آن وول می‌خورید. به عقب برمی گردید تا با همکارتان صحبت کنید، به جلو خم می شوید و یا روی میز کارتان خم می شوید. روی لبه صندلی تاب می‌خورید، چهار زانو روی صندلی می نشینید یا روی آرنجتان تکیه می‌دهید. به طور خلاصه زمان بسیار کوتاهی در حالت ایده ال نشستن قرار دارید که یک صندلی برای آن طراحی شده است.

سری جدید صندلی‌های شرکت مبلمان اداری Knoll طوری طراحی شده اند که سعی‌ در پاسخ گویی به این مشکلات دارند. این صندلی‌ها که توسط formway طراحی شده اند دارای نشیمنگاه عریضی هستند و دسته‌هایی دارند که که به همراه حرکت بدن خم می شوند و به شخص اجازه می دهند که به راحتی‌ یک وری بر روی صندلی بنشینند‌. پشتی‌ قابل انعطاف صندلی به فرد اجازه می دهد که به راحتی‌ به جلو خم شود، و بازوهایش را به راحتی‌ بر پشتی‌ صندلی تکیه دهد. اخیرا knoll یک نمونه ارزان تر و البته محیط زیستی‌ تر از این صندلی ها را عرضه نموده است.

توری پشتی صندلی‌ از صندلی‌های قدیمی‌ تهیه شده است که محصولات جانبی ذرت هستند. در مجموع کل صندلی از مواد بسیار کمتری استفاده می نماید و در نتیجه سبک تر است که هزینه‌های حمل و نقل و بسته بندی را کاهش می دهد. در کل این صندلی از هفت بخش اساسی‌ تشکیل شده است، که تنها به ۱۰ پیچ احتیاج دارند. این صندلی چیزی در حدود ۱۳ کیلوگرم وزن دارد، ۳۷% مواد کمتری نسبت به صندلی‌های دیگر استفاده کرده ۲۰% سبک تر از صندلی‌های ویژه اداری است.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

طراحی میز | کرسی‌واره؛ نمایشگاه سازه‌های دکوراتیو

نمایشگاه سازه‌های دکوراتیو

نگاهی نو به کرسی و طراحی میز در نمایشگاه کرسی‌واره؛ نمایشگاه سازه های دکوراتیو مهدی اشرفی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *