خانه / اخبار / همایش حقوق مالکیت صنعتی آغاز بکار کرد

همایش حقوق مالکیت صنعتی آغاز بکار کرد

همایش حقوق مالکیت صنعتی، طبق برنامه اعلام شده از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۱ در سالن شهید مطهری، دانشگاه تربیت مدرس، آغاز بکار کرد.

این همایش که به مناسبت گرامیداشت روز جهانی مالکیت فکری برگزار گردید، به نقد و بررسی قانون ثبت اختراعات، طرح های صنعتی و علائم تجاری می پردازد. در این همایش مسئولین، اساتید، وکلا، دانشجویان و علاقه مندان به این حوزه حضور دارند.

در مراسم افتتاحیه این همایش آقای دکتر احمد تویسرکانی، معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، طی سخنانی اتخاذ راهبردهای علمی و بومی ثبت اختراعات و تجاری سازی نظام مالکیت فکری و صنعتی را در جهت توسعه پایدار این سیستم مدیریتی ذکر کردند و پیشرفت های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور رت در زمینه های ذیل دانستند:
– تکوین و تدوین قوانین داخلی
– پیوستن به سازمان جهانی مالکیت فکری
– پیوستن به موافقت نامه لیسبون
– توسعه پرورش و توانمند سازی استعداد های بومی
– فراهم آوردن زیرساخت ها برای ارائه خدمات غیر حضوری
ایشان در پایان، این همایش را سرمایه ارزشمندی برای ادامه حرکت نظام مالکیت فکری و صنعتی دانستند.

در ادامه مراسم نیز آقایان دکتر سید حسین صفایی رئیس انجمن علمی حقوق مالکیت فکری ایران و همچنین آقای حسین موید الدین معاون محترم توسعه آسیا اقیانوسیه وایپو WIPO ، به ایراد سخنانی پرداختند.

لازم به ذکر است که علاقه مندان به این حوزه می توانند تا روز دوشنبه ۱۱ اردبهشت ۱۳۹۱ از این همایش استفاده کنند.

 

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

تغییر زمان برگزاری همایش ملی فناوری های نوین در صنعت لوازم خانگی

بنا به گزارش سایت نخستین همایش ملی فناوری های نوین در صنعت لوازم خانگی زمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *