خانه / اخبار / نوآوری جدید adidas در فوتبال – micoach

نوآوری جدید adidas در فوتبال – micoach

طی یک همکاری مشترک بین شرکت Adidas و سازمان لیگ فوتبال MLS – Major League Soccer قرار شده تا در فصل ۲۰۱۳، همه ی اعضای تیم های این لیگ از سیستم ردگیری اطلاعات ورزشی استفاده کنند که به مربیان و هواداران تیم ها این اجازه را می دهد تا بصورت آنی (Real-Time) از وضعیت قدرت، سرعت، سرعت ضربان قلب، شتاب و غیره بازیکنان اطلاعاتی را بدست بیاورند.

این سیستم جدید که توسط شرکت adidas ابداع و رونمایی شده است، ” micoach ” نام دارد که از طریق یک سلول اطلاعاتی که بر روی پیراهن ورزشی بازیکنان در ناحیه پشت بین دو کتف نصب می گردد، آمار فیزیکی را دریافت کرده و از طریق سنسورهای دیگر بافته شده بر روی لباس ورزشی این اطلاعات تکمیل شده و به یک کامپیوتر مرکزی برای تجزیه و تحلیل ارسال می گردد. پس از تجزیه و تحلیل داده ها ، آمارهای بدست آمده به هزاران کامپیوتر از طریق یک آپلیکیشن iPad‌ منتقل و قابل رویت می گردد.

بدین ترتیب مربیان و علاقه مندان می توانند براحتی بازیکنان را از طریق این اطلاعات با یکدیگر مقایسه کرده و در عین حال عملکرد کل تیم را هم ارزیابی کنند. این سیستم برای پیشرفت کیفی بازیکنان و همینطور جلوگیری از آسیب ها و صدمات ناآگاهانه بر روی بازیکنان، طراحی شده است.

این سیستم قرار بود برای اولین بار در بازی قهرمانان، که ما بین قهرمان جام قهرمانی UEFA و برگزیده MLS ، برگزار گردید، آزمایش شود، و برای مسابقات اصلی تکمیل گردد.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

نوآوری در طراحی لاستیک - لاستیک کامپوزیتی بدون باد

نوآوری در طراحی لاستیک ؛ لاستیک کامپوزیتی بدون باد

نوآوری در طراحی لاستیک – لاستیک کامپوزیتی بدون باد ماشین‌هایی که پنج سال تحت حمایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *