خانه / گزارش اختصاصی / نمایشگاه آثار پروژه ۹ دانشگاه هنر اسلامی تبریز

نمایشگاه آثار پروژه ۹ دانشگاه هنر اسلامی تبریز

ارسال شده توسط: گلاره میرزاده

در تاریخ ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ نمایشگاهی با عنوان “نمایشگاه پروژه ۹ (کار با کارخانه)” برای چهارمین بار در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار گردید.


در این نمایشگاه اساتید گروه طراحی صنعتی این دانشگاه به همراه مدیران کارخانجات مختلف که دانشجویان در آن مراکز حضور داشته اند در کنار برخی مدیران صنوف مختلف حضور داشتند.
در این نمایشگاه آثار مختلفی از دانشجویان طراحی صنعتی این دانشگاه که در واقع خروجی پایان دوره کارآموزی آنها بوده است، به نمایش در آمده است.
آثاری چون: نیمکت گروهی پارک – کیسه­خواب – کوله پشتی کوه نوردی- ماشین مکانیزه جمع آوری زباله – ست جواهرات – روشویی دستشویی – جای سیب زمینی و پیاز کشویی داخل کابینت – کفش فوتسال – داشبورد تراکتور – میز و صندلی پلاستیکی – لوستر کریستال – وان حمام کودک – بخاری – اجاق گاز صنعتی – جایگاه کفش – جک ساختمان و مبلمان راحتی.
از نکات جالب توجه در این نمایشگاه، ایجاد توافقاتی برای حضور و ادامه همکاری برخی از دانشجویان در جهت تولید انبوه محصول طراحی شده توسط آنها، با مقامات و مدیران مراکز تولیدی، حاصل گردید.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

گزارشی اختصاصی از کارگاه آموزشی “طراحی کاربرمحور”

ارسال شده توسط: میثم خداشناس به همت گروه طراحی صنعتی و اداره پژوهش دانشگاه هنر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *