خانه / اخبار / سومین نمایشگاه ارتباط با صنعت دانشگاه هنر اسلامی تبریز

سومین نمایشگاه ارتباط با صنعت دانشگاه هنر اسلامی تبریز

سومین نمایشگاه ارتباط با صنعت دانشگاه هنر اسلامی تبریز به کار خود پایان داد


این نمایشگاه به مدت چهار روز با حضور نمایندگان صنعت ، مسئولین استانی و اساتید و دانشجویان علاقمند به این رشته برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه مربوط به درس پروژه ۹ دانشجویان رشته طراحی صنعتی بوده که با همکاری بخش صنعت به مرحله تولید رسیده است .



ابراهیم ایمانی مدیر گروه طراحی صنعتی در جمع خبرنگاران هدف از برگزاری این نمایشگاه را به نمایش گذاشتن بخشی از توانمندی های دانشجویان طراحی صنعتی عنوان کرد و افزود در این نمایشگاه بالغ بر ۳۰ اثر مختلف در زمینه طراحی مبلمان ، لوازم خانگی ، خودرو ، کفش ، روشنایی ، سرمایش و گرمایش و صنایع پزشکی به معرض نمایش در آمده است .

وی افزود : بستر سازی برای فعالیت دانشجویان در صنعت کشور و ورود به بازار کار از دیگر اهداف این نمایشگاه بوده است .



یادآور می شود در مدت تشکیل این نمایشگاه جمعی از مسئولین و مقامات استانی وهمچنین جمع کثیری از مدیران کارخانجات و صنایع از این نمایشگاه بازدید نمودند .

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس

نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس، که یکی از مشهورترین و بهترین نمایشگاه‌های خودرو در جهان می‌باشد، در سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *