خانه / گزارش اختصاصی / موفقیت طراحان ایرانی در مسابقات IF و Haier

موفقیت طراحان ایرانی در مسابقات IF و Haier

سروش وحیدیان کامیار
برنده مسابقه: iF STUDENT DESIGN AWARD 2016
نام طرح: Lazering

توضیحات طرح:
در این طرح که کارایی زیادی در عملیات دید در شب دارد از ۳ عدد لیزر خطی استفاده شده که نیروهای امداد با مشاهده نور خطی لیزر در آسمان شب قادر به تعیین موقعیت شخص گرفتار خواهند بود. کارایی این طرح زمانی بارزتراست که دریا مواج است و یا میان شخص مغروق و نیروهای امداد موانع بصری وجود دارد.


کیاوش شهرابی ، کوروش مهدوی
برنده مسابقه: iF STUDENT DESIGN AWARD 2016
نام طرح: Icy Shell

توضیحات طرح:
این طرح بسته بندی مخصوصی برای یک سری از دارو های خاصی است که می بایست در دمای مشخصی نگهداری شوند. درون این بسته بندی ژل مخصوص خنک کننده ای است که میتواند تا ۶ ساعت دارو را در دمای مشخص نگهداری کند. فرم این بسته بندی از فرم صدف الهام گرفته شده که از جسم با ارزشی نگهداری می کند.


توماج یوسفی
برنده مسابقه: HAIER DESIGN PRIZE BY iF 2016
نام طرح: PLANT O PAINT

توضیحات طرح:
این طرح نوعی رنگ برای سطوح می باشد که در صورت اعمال آن بر روی هر سطحی طی مدت زمان ۳ روز گیاهان موجود درآن رشد کرده و باعث ایجاد دیواره های سبز در محیط می شود این نوع پوشش می تواند به هر سطحی اعمال شود اما باید توجه داشت که به سطح مورد نظر باید نور کافی و آب مناسب گیاه رسانده شود تا امکان رشد گیاهان موجود در آن فراهم شود.


گزارشگر طراحی صنعتی این موفقیت را به این دوستان و جامعه طراحی صنعتی ایرانی تبریک می گوید.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

گزارش اختصاصی از حضور آقای رالف ویگمان مدیر مسابقه IF در ایران

به همت استاد لاهیجی و با دعوت شورای ملی مبلمان، برای حضور در هشتمین کنفرانس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *