خانه / اخبار / مشاهیر دیزاین در Essen آلمان

مشاهیر دیزاین در Essen آلمان

تعدادی از متخصصان و کارشناسان بزرگ طراحی دنیا از چند روز پیش (۱۰ اسفند ماه ۹۰) به شهر Essen‌ آلمان آمدند تا در ارزیابی از محصولات پذیرفته شده در مسابقه Product Design – Red Dot شرکت کنند.

این هیات قرار است همه پذیرفته شدگان را یک ب یک برسی کنند و در مورد هر محصول به یک نظر جمعی دست یابند. در میان افراد حاضر در این گروه، اسامی ستارگانی چون معمار برجسته (ایرانی الاصل) هادی تهرانی و طراح برجسته خودرو Ken Okuyama و Karen Korellis Reuther رئیس موسسه Design Managment (DMI) به چشم می خورد.

فارق از توجه به طراحی فرمی محصولات این هیئت ژوری فاکتور های دیگری چون کارکردگرایی، سازگاری محیط زیستی و ویژگی های لمسی را نیز بررسی می کنند. بدلیل اینکه این افراد از اقصی نقاط دنیا و با پیش زمینه فرهنگی مختلف در این مکان جمع شده اند، می توان گفت که تصمیم نهایی آنها تا حد زیادی منصفانه و هدفمند خواهد بود.

نتیجه این بررسی به نوعی آینده طراحی و چشم انداز تولیدات کارخانجات معتبر را نشان می دهد. مراسم انتخاب برترین محصول سال ۲۰۱۲ جایزه Red Dot Award در تاریخ ۱۲ تیرماه سال ۱۳۹۱ مشخص خواهد شد.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

طراحی محصول - قرار گرفتن نام استدیوی طراحی زاویه در رنکینگ برترین دیزاین استدیوهای آسیا پسیفیک از نگاه رددات

قرار گرفتن نام استدیوی طراحی زاویه در رنکینگ برترین دیزاین استدیوهای آسیا پسیفیک از نگاه رددات

استدیوی طراحی زاویه با کسب سه جایزه طراحی رد دات در دو سال اخیر در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *