خانه / اخبار / فینال بزرگ red dot: دیزاین کانسپت ۲۰۱۱ در سنگاپور

فینال بزرگ red dot: دیزاین کانسپت ۲۰۱۱ در سنگاپور

در تاریخ ۲۵ نوامبر ۲۰۱۱ دنیای بین المللی دیزاین شاهد فینال خیره کننده مسابقه ” red dot: دیزاین کانسپت ۲۰۱۱″ در سنگاپور بود.


تمام کانسپت های برنده شده از لحاظ خلاقیت و جسارت، برای بخشیدن بینشی به دنیای هیجان انگیز دیزاین درخشان بودند. در طول چند روز و طی مراحلی هیئت داوران متشکل از متخصصان دیزاین بین المللی ، ۳۵۳۶ اثر را که از ۵۴ کشور مختلف ثبت شده بودند مورد ارزیابی قرار دادند. بعد از یک ارزیابی دشوار ولی منصفانه، ۲۵۲ کانسپت برنده red dot شدند-۴۳ اثر مفتخر به دریافت عنوان “بهترین بهترین ها” (red dot: best of the best) شد.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

هیجان تعلیقی: در طول مراسم برنده جایزه “red dot: luminary” نیز اعلام شد. سه کاندیدای: روبات کانسپت فریدا طراحی شده توسط ABB از سوئد، کانسپت کامیون وایلدفایر (Wildfire) از ژاپن، طراحی شده توسط Morita و خانه میکروبی طراحی شده توسط فیلیپس دیزاین از هلند امید دریافت جایزه را در طول مسابقه داشتند.

با اجرای Perceptio، مجموعه PMP، یک گروه اجرای برنامه های صوتی و تصویری، که در سال ۲۰۰۹ شروع به کار کرده اند، اشاره به برنده امسال جایزه “red dot: luminary” را داشت. در نهایت فیلیپس دیزاین با ارائه کانسپت یک خانه میکروبی، یک همزیستی فوق العاده بین خانه و اکوسیستم، برنده این جایزه شد.


در این رویداد خاص، پروفسور دکتر پیتر زک (Prof. Dr. Peter Zec)، مبتکر و مدیرعامل مسابقه دیزاین red dot و کن کو (Ken Koo) ،رییس red dot سنگاپور، کتاب سال کانسپت red dot دیزاین ۲۰۱۱-۲۰۱۲ (red dot design concept yearbook 2011/2012) را نیز ارائه کردند که بینش جامعی نسبت به بهترین ایده ها و کانسپت های بین المللی دیزاین در آن ارائه می شود. بعد از مراسم اعلام برنده، مهمانان ویژه از دنیای بیزنس، سیاست، فرهنگ و دیزاین در مهمانی بزرگ شرکت کرده موفقیت برندگان امسال red dot را جشن گرفتند.

اطلاعات بیشتر در مورد red dot award: design concept

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

تادا (Tada) یک راه جدید برای اضافه کردن سس به سالاد

تادا (Tada) نام محصولی است که با استفاده از آن می‌توانیم به روشی ساده و جالب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *