خانه / اخبار / فراخوان همایش ملی” نگرش های نوین در طراحی صنعتی ” تمدید شد

فراخوان همایش ملی” نگرش های نوین در طراحی صنعتی ” تمدید شد

مهلت ارسال مقالات به “اولین همایش ملی نگرش های نوین در طراحی صنعتی” تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز “محمد علی حدادیان” دبیر اجرایی همایش از تمدید زمان فراخوان و تقویم زمانی همایش خبر داد .

حدادیان با اشاره به وصول تقاضاهای مکرر به دبیرخانه این همایش مبنی بر تمدید مهلت ارسال مقالات اظهار داشت : بنا به احترام به درخواست جامعه دانشگاهی و جذب مقالات و مخاطبان جدید تقویم این همایش تغییر یافت .

وی افزود : مهلت ارسال خلاصه مقالات برای حضور در این همایش ۲۰ دی ماه به پایان می رسید که این تاریخ تا اول بهمن ماه سال جاری تمدید شد.

عضو هیات علمی دانشگاه هنر اسلامی تبریز با اشاره به سایر تغییرات در تقویم این همایش گفت : بر اساس تقویم جدید اعلام پذیرش خلاصه مقالات ششم بهمن و مهلت ارسال اصل مقالات دهم اسفند ماه تعیین گردیده و ده روز پس از آن نتایج نهایی پذیرش مقالات طی اطلاعیه ای اعلام خواهد شد.

این همایش سیزدهم اردیبهشت ماه سال ۹۱ در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت اطلاع از اهداف و گرایش های همایش و کسب جزئیات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی http://www.tabriziau-conference.ir مراجعه نمایند .

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

سمپوزیوم تخصصی طراحی در گذار به هزاره سوم

سمپوزیوم تخصصی طراحی در گذار به هزاره سوم هم‌نشست اول: HYPER DESIGN پرسش و هدف: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *