خانه / اخبار / طرح جدید دفتر مرکزی Microsoft

طرح جدید دفتر مرکزی Microsoft

شرکت اتریشی INNOCAD یک طرح اداری که در سه طبقه مشتمل بر فضا ها و اتاق های کاری و کنفرانس است با طرح دریایی و حالت کلبه ای برای دفتر مرکزی شرکت مایکروسافت ارائه کرده است. این طرح توانست در مسابقه ای که با عنوان WPA Concept برای انتخاب طرح برتر دفتر مرکزی شرکت مایکروسافت در شهر وین برگزار شده بود، بعنوان طرح برگزیده انتخاب گردد.

در ابتدا با ورود به این دفتر با یک تصویر از کامپوتر ها، که با اشعه X تهیه شده رو به رو می شویم که دیوار پشت قسمت پذیرش را پوشانده است. و در سوی دیگر شاهد دیواری از گیاهان مصنوعی هستیم که محیطی را برای صرف قهوه فراهم می کند و البته اتاق هایی که برای بازی اختصاص داده شده اند. شرکت طراح، دو اتاق هم برای جلسات در نظر گرفته که یکی را به نام کلبه شکار و دیگری را با نام اقیانوس معرفی می کند.

احداث این دفتر ۳ طبقه با مساحت ۴۵۰۰ متر در پایتخت اتریش، چیزی در حدود ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار یورو برای مایکروسافت هزینه داشته است.


معماران شرکت INNOCAD که مسئولیت طراحی این دفتر را بر عهده داشته اند، معتقدند که: «همکاری های مشترک و نزدیک با مسئولان مایکروسافت، موجب درک مشترک از محیط کاملا جدید و مورد نظر مایکروسافت و خواسته های آن ها شده است و در نهایت هدف آن ها خلق فضایی بوده که بتواند محیط های مجازی، حقیقی و اجتماعی را در یک فضای کاری، هماهنگ و تلفیق کند.

منبع: + +

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

طراحی برای آینده: دفاتر کاری در آینده باید انعطافپذیر باشند.

طراحی برای آینده دفاتر کار

در طراحی برای آینده چه نکاتی را باید لحاظ کرد؟ آیا انعطافپذیر بودن طرح ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *