خانه / اخبار / طرح جدیدی برای بسته بندی چیپس

طرح جدیدی برای بسته بندی چیپس

طرح جدید یک طراح جوان بنام Dohyuk Kwon توانسته، کارکرد جدیدی را به بسته بندی های رایج چیپس اضافه کند. این طراح همانند بقیه هنگام استفاده از بسته های چیپس به یک مشکل بر خورده و آن هم عدم درسترسی مناسب به انتهای بسته است. او پس از کمی تفکر در مورد مشکل شروع به ایده پردازی کرده است تا بتواند بسته جدیدی را با حفظ کارکرد و هویت قبلی ارائه دهد.


طرح نهایی او “Bloom Chips” نام دارد، این طرح توانسته جایزه مسابقه Red Dot Award را نیز به خود اختصاص دهد. این طرح یک استوانه معمولی است که سطح بدنه آن بصورت مخروطی چین خورده است. این ویژگی باعث شده است که هنگام باز شدن بسته بندی، این استوانه به شکل یک ظرف مخروطی تبدیل گردد و دسترسی مناسب تری را برای کاربر هنگام استفاده از این محصول فراهم آورد.


طرح جدید این طراح جوان نتوانسته هنوز صاحبان صنایع چیپس را قانع به تغییر بسته های خود بکند ولی او امیدوار است که در آینده بتواند حتی با طرح های جدید دیگری آنها را به این کار وادار کند.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

طراحی مبلمان خانه - با قابلیت حمل و نصب آسان

طراحی مبلمان خانه – با قابلیت حمل و نصب آسان

طراحی مبلمان خانه – به شیوه نوین که فقط با کشش ساخته و نصب می‌شود. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *