خانه / اخبار / طراحی جدید دفتر مرکزی شرکت گوگل در لندن

طراحی جدید دفتر مرکزی شرکت گوگل در لندن

شرکت ‌طراحی معماری و دکوراسیون معظم PENSON به تازگی طراحی و ساخت دفتر جدید شرکت گوگل در شهر لندن را به اتمام رسانده. این مرکز عظیم که در خیابان معروف باکینگهام شهر لندن واقع شده و دارای فضاهای متنوع کاربردی برای کارشناسان شرکت گوگل است.


طرح کلی این مرکز همانند یک شهر فضایی است که درون یک سفینه قرار گرفته است. فضاهای ایجاد شده در این طرح در عین حال که به لحاظ زیبایی شناسی بسیار با کیفیت هستند، از لحاظ کاربردی نیز مطابق نیاز های کاربران طراحی شده اند.


Henrique Penha از مسئولین تیم گوگل در این باره می گوید ” همکاری با تیم طراحی PENSON‌ بسیار لذت بخش بود، اونها بدرستی نیازهای کارکردی و زیبایی شناسی را شناسایی کرده و با ایجاد راه حل های مناسب در هر بخش، فضاهای دلخواه را برای کار و استراحت کارمندان فراهم آوردند”.


فضاهای طراحی شده در این دفتر بسیار متنوع است و مهندسان این مرکز می توانند علاوه بر استفاده از فضاهای کاری از سالن بازی، کافی شاپ، استودیو موسیقی، سالن استراحت و غیره استفاده نمایند.


فضاهای غیر کاری این دفتر عمدتاً با دونوع مبلمان طراحی شده اند یکسری مبل های راحتی و کاناپه های مسطح بزرگ. بر روی دیوارهای بخش های مختلف این دفتر از پوشش وایت برد استفاده شده تا براحتی بتوان روی آنها طرح و یادداشت گذاشت. تمام این فضاها دارای ویژگی هایی چون آکوستیک بودن ، روشنایی نور روز و ایجاد فضای تعاملگرا هستند.


Lee Penson موسس شرکت طراحی PENSON در رابطه با این پروژه عظیم می گوید ” پروژه گوگل برای ما در واقع تأکیدی بر توانایی های ما در بخش طراحی رسانه و اداری است. حجم گسترده عملیات در زمینی به وسعت ۳۰۰.۰۰۰ فوت مربع که ظرف مدت کمتر از یکسال با جزئیات بسیار زیادی طراحی و اجرا شده است، تأکیدی بر توانایی های شرکت ما است”.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

طراحی پارک آبی در تهران برای استخراج رمزارز!

طراحی پارک آبی در تهران برای استخراج رمزارز!

طراحی پارک آبی با هدف پنهان کردن استخراج رمز ارز (cryptocurrency)! تیمی از طراحان برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *