خانه / اخبار / طراحی تعاملی نرم افزار Spotify – برای Windows Mobile 7.5

طراحی تعاملی نرم افزار Spotify – برای Windows Mobile 7.5

Spotify یک نرم افزار است که برای سیستم های کامپیوتری و موبایلی طراحی شده است. این برنامه به شما امکان می دهد تا در کشور هایی که امکان اجرا دارد، موسیقی های دلخواه خود را پخش و یا براحتی آنها را جستجو کنید. این برنامه بصورت یک شبکه بین کاربران ارتباط ایجاد می کند.

اکنون برنامه Spotify بصورت تکمیل شده برای نصب بر روی ویندوز موبایل ۷.۵ ارائه شده است.

تیم مشاور طراحی شرکت Ergonomidesign در بخش طراحی تعاملی خود interaction desing مدتی است که با تیم سازنده این برنامه مشغول همکاری است تا بتواند امکانات و تجربه کاربران از محصول را، ارتقاء بخشد.

این نرم افزار که توسط تیم interaction design طراحی شده بصورت کامل با پلت فرم WP7 – Windows Phone نیز سازگار شده است و ویژگی دیگری نیز مانند سازگاری با DESKTOP گوشی شما را نیز دارد. در نسخه جدید این نرم افزار – Spotify ، تلاش برای افزایش امکانات و کارکرد ها در جهت حوزه اجتماعی صورت گرفته است. بگونه ای که شما در این نرم افزار براحتی می توانید با دوستان خود ارتباط بگیرید و حتی ببینید آنها به چه موزیکی گوش می دهند.

آقای Niklas Wolkert مدیر تیم طراحی این پروژه می گوید: “یکی از چالش های بزرگ این پروژه، هماهنگی و سازگار بودن آن با سیستم Metro یا همان زبان طراحی سیستم WP7 بوده است”. او می افزاید ” هدف ما از بکارگیری Spotify ، در عین کامل بودن نرم افزار، ارتباط و تعامل بهتر کاربران با آن بوده است”.

یکی از نکات جالب این طرح، زمینه (بک گراند) گسترده (پانورماییک) در بخش Desktop آن است که به کاربر براحتی امکان جابجایی و دست یافتن به هدف خود را در گوشی می دهد.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

ارزیابی کاربر و کارکرد محصول با رویکرد طراحی تعاملات

طراحی صنعتی در دنیای امروز و در سطح بین المللی شیوه و گرایش های جدیدی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *