خانه / اخبار / طراحی با مصالح بازیافتی توسط گرگ اندی (Gregg Andy)

طراحی با مصالح بازیافتی توسط گرگ اندی (Gregg Andy)

ترجمه: شیده جمشیدی
در مورد جنبه ای از دیزاین که در آن از کالای بازیافتی استفاده می شود چه فکر می کنید؟ در واقع آنها مواد را به جای اینکه دور بریزند بازیافت می کنند. این یک روش بسیار خوب برای استفاده دوباره از آشغال هایی است که هر روز دور می ریزیم. این مطمئناً باعث می شود من درباره چیزهایی که دور می ریزم و دیگر موارد استفاده آنها بیشتر فکر کنم. استفاده از وسایل مستعمل!

عوض کردن چیزی از یک آشغال به یک طراحی خلاقانه فکر خوبی نیست؟!

با اینکه دستورات تنظیم و طرز استفاده از آنها به نوعی دشوار و تا حدودی ناراحت کننده و سخت است اما می توان آن را به عنوان طراحی مدرن دید. در اینجا تصویری از صندلی است که با استفاده از وسایل مستعمل ساخته شده است. با نگاهی بی نظیر و ساده، دارای ارزش هنری دیزاین سطح بالایی است. این صندلی ها می توانند مبلمان مدرن خانه شما را کامل کنند.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

طراحی لباس با پلاستیک‌

طراحی لباس با پلاستیک‌های بازیافتی!

آرتیست فیلیپینی به نام leeroy new پلاستیک‌هایی از جمله آبکش، کابل برق و تیوب را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *