خانه / رویداد / سمینار طراحی اسباب بازی و ابزارهای آموزشی

سمینار طراحی اسباب بازی و ابزارهای آموزشی

سمینار طراحی اسباب­ بازی و ابزارهای آموزشی با محورهای بازی، آموزش، طراحی و ابزارها و نقدی بر محصولات شرکت لگو به­ عنوان دوازدهمین نشست تخصصی از سلسله نشست­های تخصصی فصلنامه هنر و طراحی­ صنعتی چهارباغ در روز پنج­شنبه ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۰ در خانه فرهنگ خاقانی برگزار می ­شود.

این سمینار پیرامون طراحی اسباب­ بازی و ابزارهای آموزشی با هدف تبیین ارزش­ها و معیار­های مطرح در طراحی اسباب­ بازی­ها و ابزارهای آموزشی مناسب برای کودکان و ارتقای سطح دانش و آگاهی جامعه طراحی و آموزشی کودکان و برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان، طراحان و مسئولان و دست­اندرکاران حوزه آموزش برگزار خواهد شد. مقالاتی که در راستای محورهای سمینار توسط متخصصان حوزۀ آموزش و طراحی تدوین شده است ارائه خواهند شد. در جهت غنی­ تر شدن محتوای سمینار و پوشش گستره بیشتری از مخاطبان در این عرصه، از استادان، معلمان و متخصصین فعال در زمینه اسباب بازی و ابزارهای آموزشی، جمعی از ارگان­ها و سازمان­های مرتبط بهره گرفته شده است.

در این سمینار دبیر شورای نظارت بر اسباب ­بازی و مدیر مرکز سرگرمی­ های سازندۀ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای طراحی اسباب­ بازی و ثبت و تولید آن سخنرانی خواهند داشت.

نمایشگاهی نیز از آثار تولیدی کانون پروررشی فکری کودکان و نوجوانان و برخی از تولیدکنندگان داخلی در بخش جنبی این سمینار برپا خواهد شد.

کلیه مقالات ارائه شده در سمینار در شمارۀ بعدی فصلنامۀ هنر و طراحی­ صنعتی چهارباغ، یعنی نمره هفتم، به چاپ خواهد رسید.

شرکت در این سمینار برای همه علاقمندان آزاد است.

زمان:
۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۰ ساعت ۱۴ الی ۱۸

مکان:
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، ایستگاه مترو دروازه دولت، خیابان خاقانی، روبروی در شرقی دانشگاه تربیت معلم، خانه فرهنگ خاقانی

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

طراحی اسباب بازی

آگهی شناسایی شرکت‌های طراحی اسباب بازی، تولید کننده و مجری لوازم بازی

به گزارش وب‌سایت سازمان زیباسازی شهر تهران این سازمان در نظر دارد نسبت به خرید تعدادی مجموعه بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *