خانه / اخبار / ساخت چوب های شفاف

ساخت چوب های شفاف

این ماده مثل هر قطعه دیگری از چوب به نظر می رسد تا زمانی که شما درخشش نور را از طریق آن می بینید، که بر خلاف هر محصول چوبی دیگری شفاف است. این ماده شامل یک تکه چوب خیلی نازک است که بین دو ورق پلاستیکی سفت و سخت ساندویچ شده است. به خاطر لایه های پلاستیکی، این پانل چوبی را می توان با تکنیک های مختلف در دمای بالا و یا پایین به اشکال گوناگون درآورد. این پانل ها،در مقایسه با شیشه ۴۰ برابر مقاومت بیشتری به ضربه دارند و از مواد سازگار با محیط زیست که قابل استفاده مجدد و بازیافت هستند ساخته شده اند.


از این ماده در طراحی فضای داخلی و مبلمان استفاده می شود ، اما در طیف وسیعی از برنامه های کاربردی دیگر که در آن محصولات چوبی سنتی قابل استفاده نیست نیز ممکن است کار کند.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

تشک ۲۰فوتی برای استراحت به شکل دلخواه

مترجم: فرزانه نعمتی “کرسیانکووارا”، طراح فنلاندی، با طراحی این محصول از افراد می خواهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *