خانه / اخبار / روز جهانی طراحی صنعتی

روز جهانی طراحی صنعتی

گزارشگر طراحی صنعتی، ۲۹ جون ۲۰۱۳ مصادف با ۹ تیرماه ۱۳۹۲ روز جهانی طراحی صنعتی را، به تمامی طراحان صنعت تبریک می گوید و امیدواریم در سالی که در پیش داریم بتوانیم در کنار هم، اتفاقات خوب و مثبتی را برای جامعه طراحان صنعتی رقم بزنیم.

امسال برای بزرگداشت این روز شما می توانید در هرکجا که هستید دیگران را نیز سهیم کرده و شاید برنده جایزه ای هم باشید…

امسال در راستای شعار جهانی (Industrial design is ‘open’) قرار بر این است که هر گروه و شخصی شیوه جشن را به اختیار و سلیقه خود برگزار کند…

شما می توانید در دورهمی های دوستانه، جشنهای کوچک و ساده ای را هر جا که هستید برگذار کنید و با اشتراک تصاویر آن در سایت idsi.ir ، دیگران را در جشن خود شریک سازید.
شرایط و قوانین :
رعایت قوانین کشورمان الزامی است .
ابعاد تصاویر ارسالی ۶۰۰*۸۰۰ پیکسل باشد.
تصاویر تکراری ارسالی حذف می شوند ( اولویت با زمان اولین تصویر ارسالی است)
از هر شخص یک تصویر پذیرفته می شود.

زمانبندی ارسال و قضاوت :
مهلت ارسال تصاویر تا تاریخ ۱۵ /۴/ ۱۳۹۲ می باشد.
انتخاب تصویر برتر بر مبنای تعداد بیشترین پسند (لایک) اعضای سایت برای هر تصویر خواهد بود.
آخرین مهلت انتخاب تصویر برگزیده تا تاریخ ۱۷/ ۴/ ۱۳۹۲ خواهد بود.

جوایز :
به تصویر اول برگزیده، جایزه ای به ارزش ۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال، تصویر دوم ۳.۰۰۰.۰۰۰ ریال و تصویر سوم ۲.۰۰۰.۰۰۰ ریال تعلق خواهد گرفت.

ضمنا شما می توانید برداشت خود از شعار امسال روز جهانی طراحی صنعتی (Industrial design is ‘open’) را تا تاریخ ۱۳۹۲/۴/۲۵ برای ما به آدرس ایمیل info.Idreporter@gmail.com ارسال نمایید تا در مجموعه ای که به همین نام منتشر خواهد شد با نام خود شما درج گردد. این مجموعه همچنین به انگلیسی ترجمه و برای سایت جهانی ارسال خواهد گردید.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

گزارش تصویری از جشن روز جهانی طراحی صنعتی ۲۰۱۸

روز جمعه ۸ تیرماه ۱۳۹۷ در عمارت عین‌الدوله تهران، جشنی به مناسبت روز جهانی طراحی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *