خانه / اخبار / رستوران مکعب الکترولوکس

رستوران مکعب الکترولوکس

شرکت سازنده وسایل الکترولوکس یک ایده خلاقانه رستوران – رستوران پرتابل با چشم انداز بدیع – به نام مکعب خلق کرده است. این رستوران اکنون در بالای Parc du Cinquantenaire در بروکسل (اولین توقفگاه) است. برنامه ریزی شده تا مکعب در دوره های زمانی مشخص در بالای بسیاری از نماد های شهری در اقصی نقاط اروپا قرار گیرد.


الکترولوکس می گوید: ” هدف ما این است تا تجربه متفاوتی را با غذا ها و طعم های مختلف با استفاده از آشپزهای معروف در کنار چشم اندازهای زیبا برای میهمانانی که علاقه مند به فراتر رفتن از مرزهای خود هستند، فراهم کنیم.
در هر توقفگاه از بهترین آشپزهای منطقه ای انتخاب می گردند تا با استفاده از محصولات بومی بهترین غذا را برای حداکثر ۱۸ میهمان در فضای مکعب فراهم کنند.


همچنین در این فضا این امکان برای میهمانان فراهم است تا تعامل خوب و لذت بخشی با متخصصان طبخ غذا داشته باشند. آشپزخانه مکعب در مرکز فضا قرار گرفته و در این محیط سرآشپز مشغول تکمیل فرآیند آشپزی و همچنین خلق فضایی دلچسب و تعاملگرا است.


در هنگام سرو غذا در این رستوران یک میز غذا خوری پنهان شده از سقف به پایین خواهد آمد تا میهمانان بتوانند برای صرف غذا از آن استفاده کنند.

این سازه متشکل از دو فرم گوه ای شکل به مساحت ۱۴۰ مترمربعی قرار است که در اروپا به مسافرت بپردازد. این حجم که از سازه های شفاف و نیمه شفاف لیزر کات شده ساخته شده، طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است بروی بام بسیاری از بناهای مدرن، تاریخی و حتی سازه های آبی در کشورهایی مانند بلژیک، ایتالیا، روسیه، سویئس و سوئد تنها در هر توقف به مدت ۳ ماه حضور داشته باشد.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

معرفی اپلیکیشن سه کنج

معرفی اپلیکیشن سه کنج

گزارش آگهی* اپلیکیشن طراحی داخلی سه کنج به تازگی به بازارهای اپلیکیشن ایران آمده است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *