خانه / اخبار / رای گیری آنلاین برای مسابقه معماری – RIBA Stirling Prize

رای گیری آنلاین برای مسابقه معماری – RIBA Stirling Prize

انجمن پادشاهی معماران بریتانیایی (Royal Institute of British Architectures) برای مسابقه ۲۰۱۱ خود آثار نهایی را قبل از اعلام رای هیئت داوران خود، به رای گیری عمومی قرار داده تا طرح منتخب عموم هم پیش از اعلام نهایی هیئت ژوری، تعیین گردد.
انجمن RIBA یکی از نهادهای مشهور و تأثیر گذار معماری در دنیاست که از سال ۱۸۳۷ کار خود را آغاز کرده است، و در طول این مدت فعالیت های متعددی از جمله برگزاری اینگونه مسابقات انجام داده است.
شش طرح نهایی برای مرحله فینال انتخاب گردیده که شما می توانید برای رای دهی به آدرس زیر مراجعه نمایید. این رای گیری تا پایان روز جمعه ۸ مهرماه ادامه خواهد داشت و نتایج آن شنبه ۹ مهر ماه مشخص خواهد شد.

لینک رای گیری آنلاین

کاندیدهای این مسابقه به شرح زیر می باشند:

نام اثر: An Gaelaras / طراح: O’Donnell + Tuomey

نام اثر: The Angel Building / طراح: Allford Hall Monaghan Morris

نام اثر: Evelyn Grace Academy / طراح: Zaha Hadid‌

نام اثر: Museum Folkwang / طراح: David Chipperfield

نام اثر: Royal Shakespeare and Swan Theatres / طراح: Bennetts Associates

نام اثر: The Velodrome / طراح: Hopkins

در مسابقه سال قبل (۲۰۱۰) این موسسه (RIBA) آراء عمومی طرح Ashmolean Museum-Oxford را که توسط Rick Mathers طراحی شده بود را منتخب اعلام کرد.

ولی هیئت ژوری مسابقه طرح the National Museum of XXI Century Arts in Rome را که توسط زاها حدید معمار مشهور طراحی شده بود بعنوان طرح منتخب داوران برگزیده اعلام کرد.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

پادکست معماری و دیزاین

۱۴ پادکست معماری و طراحی صنعتی

از آنجایی که پادکست ها به محبوبیت روز افزونی دست یافته‌اند، در این پست لیستی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *