خانه / اخبار / دکتر مجیدی از اساتید دانشگاه هنر از میان ما رفت . . .

دکتر مجیدی از اساتید دانشگاه هنر از میان ما رفت . . .

دکتر سعید مجیدی، از اساتید بنام طراحی صنعتی دانشگاه هنر در سن ۵۴ سالگی دارفانی را وداع گفت.

دکتر سعید مجیدی، متولد سال ۱۳۳۹ در شهر تویسرکان، دارای مدرک دکترای تخصصی مکانیک مواد کامپوزیت از شهر منچستر انگلستان، استادیار دانشگاه هنر، استاد و متخصص دروس فنی و عضو هیأت علمی گروه طراحی صنعتی دانشگاه هنر، مدتی بود که بر اثر عارضه سرطان ابتدا در ایران و پس از مدتی در شهر منچستر انگلستان بستری بودند، این استاد گرانقدر سرانجام در روز جمعه ۲۸ شهریور ماه ۱۳۹۳ در کشور انگلستان چشم از دنیا فرو بست. قرار است پس از انجام امور اداری در کشور انگلستان، پیکر ایشان به ایران انتقال یابد و به خاک سپرده شود. البته براساس اطلاعات بدست آمده، ایشان تمایل داشتند که در صورت امکان در شهر نجف به خاک سپرده شوند که این امر نیز در حال پیگیری است.

ایشان سال های متمادی در سمت های مختلف در دانشگاه هنر تهران، وزارت علوم تحقیقات و فناوری و همینطور مؤسسات مختلف علمی-پژوهشی مشغول به فعالیت بودند.

– عضو کمیسیون هنر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
– معاونت دانشجویی دانشگاه هنر تهران
– معاونت آموزشی دانشکده هنرهای کاربردی دانشگاه هنر تهران
– مدیریت گروه طراحی صنعتی دانشگاه هنر، در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد

ایشان استاد راهنما و مشاور بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاه هنر نیز بودند. وی در طول فعالیت خود خاطرات بیادماندنی زیادی با اساتید، دانشجویان و همینطور پرسنل دانشگاه بجای گذاردند.

بدینوسیله پایگاه گزارشگر طراحی صنعتی از طرف خود و جامعه طراحی صنعتی درگذشت ایشان را تسلیت عرض می نماید. به همین مناسبت، قرار است مراسم بزرگداشتی در دانشگاه هنر برگزار گردد، که جزئیات بیشتر آن متعاقباً اعلام خواهد گردید.
روحش شاد و یادش گرامی باد.

گزارشگر طراحی صنعتی
گروه طراحی صنعتی دانشگاه هنر تهران

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

کلیدهای کارآفرینی

چهل و یکمین نشست تخصصی طراحی صنعتی دانشگاه هنر با موضوع “کلیدهای کارآفرینی” و باحضور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *